בעיה | האונקי שלי לא נקלט בשום מערכת מולטימדיה. יש פיתרון?
-
שלום וברכה וחודש טוב,
יש לי אונקי (אדום של סאנדיסק) שעובד מצויין במחשב ובמערכת שמע בבית.
אבל הוא לא מצליח להתחבר באף מערכת מולטימדיה ברכב.
יש איזה פיתרון??? -
@יוסי-שלום איזה מערכת קבצים יש לו?
-
שלום וברכה וחודש טוב,
יש לי אונקי (אדום של סאנדיסק) שעובד מצויין במחשב ובמערכת שמע בבית.
אבל הוא לא מצליח להתחבר באף מערכת מולטימדיה ברכב.
יש איזה פיתרון???@יוסי-שלום
תשנה אותו ל-FAT32
לגבות את החומר לפני הפעולה -
@יוסי-שלום
תשנה אותו ל-FAT32
לגבות את החומר לפני הפעולה -
@יוסי-שלום כמדומני שמערכות אנדרואיד לא יכולות לקרוא EXFAT זה לא מתחבר בכלל או ששואל אם לפרמט?
@2580 כתב בבעיה | האונקי שלי לא נקלט בשום מערכת מולטימדיה. יש פיתרון?:
כמדומני שמערכות אנדרואיד לא יכולות לקרוא EXFAT
יכולות
-
@2580 כתב בבעיה | האונקי שלי לא נקלט בשום מערכת מולטימדיה. יש פיתרון?:
כמדומני שמערכות אנדרואיד לא יכולות לקרוא EXFAT
יכולות
-
@משחזר-מידע לפי הפוסט הנ"ל חלקם כן וחלקם לא
@2580 כתב בבעיה | האונקי שלי לא נקלט בשום מערכת מולטימדיה. יש פיתרון?:
לפי הפוסט הנ"ל חלקם כן וחלקם לא
אז אולי מדובר בגירסה שעקרו את זה
באורגינל אנדרואיד יכול לקרא ולכתוב לexFAT -
@יוסי-שלום
תשנה אותו ל-FAT32
לגבות את החומר לפני הפעולה@amit5470 כתב בבעיה | האונקי שלי לא נקלט בשום מערכת מולטימדיה. יש פיתרון?:
@יוסי-שלום
תשנה אותו ל-FAT32
לגבות את החומר לפני הפעולהיכול להיות שאין לו את האופציה הזאת?
זה מה שהוא נותן לי.

-
@amit5470 כתב בבעיה | האונקי שלי לא נקלט בשום מערכת מולטימדיה. יש פיתרון?:
@יוסי-שלום
תשנה אותו ל-FAT32
לגבות את החומר לפני הפעולהיכול להיות שאין לו את האופציה הזאת?
זה מה שהוא נותן לי.

@יוסי-שלום
תנסה עם תוכנה אחרת של מחיצות כגון מיניטול
לא לוקח אחריות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
