בקשת מידע | איך מחברים נטסטיק
-
חיברתי סטיק למחשב הקשתי את הספרות 192.168.100.2
ואז הוא מבקש שם משתמש וסיסמא, מה אמור להיות השם והסיסמא
צירפתי צילום ההפתק שקיבלתי עם הנטסטיק
בתודה מראש

-
א ארפכשד סימן נושא זה כשאלה ב
-
@ארפכשד apply- ב2 צילומי מסך הראשונים- מלבן תכלת
ובצילום מסך האחרון save- מלבן תכלת הכי למטה. -
כשאני לוחץ על Heip מופיע הקובץ הזה, זה עוזר?
USER_Manual_en.pdf -
כשאני לוחץ על Heip מופיע הקובץ הזה, זה עוזר?
USER_Manual_en.pdf -
חיברתי סטיק למחשב הקשתי את הספרות 192.168.100.2
ואז הוא מבקש שם משתמש וסיסמא, מה אמור להיות השם והסיסמא
צירפתי צילום ההפתק שקיבלתי עם הנטסטיק
בתודה מראש

@ארפכשד עברתי על השרשור
לא הבנתי מה אתה מנסה לעשות -
@ארפכשד עברתי על השרשור
לא הבנתי מה אתה מנסה לעשות@A0533057932
להתחבר לאינטרנט דרך הסטיק -
@A0533057932
להתחבר לאינטרנט דרך הסטיק@ארפכשד תגדיר APN
-
@ארפכשד תגדיר APN
@A0533057932
מה זה ואיך עושים את זה -
@A0533057932
מה זה ואיך עושים את זה -
@A0533057932
תודה רבה! מה עכשיו -
מה אני אמור לכתוב בכל שורה


-
@A0533057932
תודה רבה! מה עכשיו -
מה אני אמור לכתוב בכל שורה


@ארפכשד תפנה לספק הסטיק
ותשאל אותו מה הגדרות הAPN עבור הסים שלך -
@ארפכשד תפנה לספק הסטיק
ותשאל אותו מה הגדרות הAPN עבור הסים שלך@A0533057932
ייש"כ לכל העוזרים והמסייעים
למעשה הלכתי למוכר והחזרתי את הסטיק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות





