בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אז אחר כך תפרוץ שוב ..
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אז אחר כך תפרוץ שוב ..
@שניאור-שמח יש איקטוב kms?
-
@שניאור-שמח יש איקטוב kms?
@לא-מבין-במחשבים-0 במדריך ששלחתי לך למעלה רשום איך לפרוץ...
-
@שניאור-שמח יש איקטוב kms?
@לא-מבין-במחשבים-0
יש פריצה חדשה הכי מומלצת (הראשונה)
https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס -
@לא-מבין-במחשבים-0
יש פריצה חדשה הכי מומלצת (הראשונה)
https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס -
@שניאור-שמח
א. אם אתה מסתכל על התאריך זה לפני 4 שנים
ב. זה "השיטה המומלצת ביותר לבעלי חיבור לרשת" ממש לא לפני שנתיים תסתכל מתי נערך -
@שניאור-שמח
א. אם אתה מסתכל על התאריך זה לפני 4 שנים
ב. זה "השיטה המומלצת ביותר לבעלי חיבור לרשת" ממש לא לפני שנתיים תסתכל מתי נערך -
@שניאור-שמח
במחשב, שים את העכבר על הסימון "נערך" -
@שניאור-שמח
במחשב, שים את העכבר על הסימון "נערך" -
@שניאור-שמח מה זה רלוונטי?
הפריצה עדכנית ביותר -
@שניאור-שמח מה זה רלוונטי?
הפריצה עדכנית ביותר@A0533057932 בגלל שאני בטלפון אז לא ראיתי שזה עדכני..
אבל עכשיו שאמרתם לי אני יודע.. -
@לא-מבין-במחשבים-0 במדריך ששלחתי לך למעלה רשום איך לפרוץ...
@שניאור-שמח אגב כדי לעשות התקנה שקטה צריך לפרמט נכון?
-
@שניאור-שמח אגב כדי לעשות התקנה שקטה צריך לפרמט נכון?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
התקנה שקטה
התקנה נקיה
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
צריך לפרמט נכון?
זה קורה אוטומטי בתהליך
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
התקנה שקטה
התקנה נקיה
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
צריך לפרמט נכון?
זה קורה אוטומטי בתהליך
@אני-אני-אני זה מפרמט לגמרי?
-
@אני-אני-אני זה מפרמט לגמרי?
@לא-מבין-במחשבים-0
הכל בכל מכל כל (אלא א"כ אתה מתקין את הווינדוס על כונן / מחיצה שונים) -
@לא-מבין-במחשבים-0
הכל בכל מכל כל (אלא א"כ אתה מתקין את הווינדוס על כונן / מחיצה שונים)@אני-אני-אני אבל המלצת לשמור את הדרייברים, זה גם נמחק?
-
@אני-אני-אני אבל המלצת לשמור את הדרייברים, זה גם נמחק?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
אבל המלצת לשמור את הדרייברים,
אני? היכן?
לא צריך לשמור זה יתעדכן לבד -
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
אבל המלצת לשמור את הדרייברים,
אני? היכן?
לא צריך לשמור זה יתעדכן לבד@אני-אני-אני אני מודה לך מאוד אתה עוזר לי המון.
תודה רבה -
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
אבל המלצת לשמור את הדרייברים,
אני? היכן?
לא צריך לשמור זה יתעדכן לבד@אני-אני-אני עשיתי לפי כל מה שכתוב במדריך אבל זה לא מאתחל את המחשב (לא מפרמט אלא מתחיל מחדש)
-
@אני-אני-אני עשיתי לפי כל מה שכתוב במדריך אבל זה לא מאתחל את המחשב (לא מפרמט אלא מתחיל מחדש)
@לא-מבין-במחשבים-0 באיזה שלב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות