בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
יש לי בעצם שתי שאלות.
א. אם אני מחזיק וינדוס 10 ללא רישיון ואני משדרג ל-11 זה יכול לגרום בעיות?.הרבה בעיות
אבל לא קשורות לרישיון בכללב. האם כאשר אני משדרג התוכנות הקיימות נמחקות?
לא
אבל זה לא מומלץ לביצוע@A0533057932 איזה סגנון בעיות?
שדרגתי כמה מחשבים ולא היו בעיות! -
@לא-מבין-במחשבים-0
שים לב יש עדיפות על התקנה נקייה
ולא שידרוג של ווינדוס@למה-מה-קרה כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@לא-מבין-במחשבים-0
שים לב יש עדיפות על התקנה נקייה
ולא שידרוג של ווינדוסלמה?
-
יש לי בעצם שתי שאלות.
א. אם אני מחזיק וינדוס 10 ללא רישיון ואני משדרג ל-11 זה יכול לגרום בעיות?.
ב. האם כאשר אני משדרג התוכנות הקיימות נמחקות?@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
האם כאשר אני משדרג התוכנות הקיימות נמחקות?
עקרונית לא אבל קורה
-
@לא-מבין-במחשבים-0
שים לב יש עדיפות על התקנה נקייה
ולא שידרוג של ווינדוס@למה-מה-קרה מה הכוונה התקנה נקיה אני לא המייבין הכי גדול
-
@למה-מה-קרה מה הכוונה התקנה נקיה אני לא המייבין הכי גדול
-
@אני-אני-אני כן אבל זה ווינדוס 10
-
@אני-אני-אני כן אבל זה ווינדוס 10
-
@אני-אני-אני כן אבל זה ווינדוס 10
@לא-מבין-במחשבים-0
הפעולה עם ווינדוס 11 היא אותו דבר רק צריך להוריד ווינדוס 11 -
@לא-מבין-במחשבים-0
הפעולה עם ווינדוס 11 היא אותו דבר רק צריך להוריד ווינדוס 11@אני-אני-אני אני יכול להוריד את הווינדוס לתוך האון קי וזה יהיה לפי הרישיון שלי?
-
@אני-אני-אני אני יכול להוריד את הווינדוס לתוך האון קי וזה יהיה לפי הרישיון שלי?
@לא-מבין-במחשבים-0
יש לך רישיון שרכשת או רישיון שקנית או רישיון פרוץ? -
@לא-מבין-במחשבים-0
יש לך רישיון שרכשת או רישיון שקנית או רישיון פרוץ?@אני-אני-אני פרוץ
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אז אחר כך תפרוץ שוב ..
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אז אחר כך תפרוץ שוב ..
@שניאור-שמח יש איקטוב kms?
-
@שניאור-שמח יש איקטוב kms?
@לא-מבין-במחשבים-0 במדריך ששלחתי לך למעלה רשום איך לפרוץ...
-
@שניאור-שמח יש איקטוב kms?
@לא-מבין-במחשבים-0
יש פריצה חדשה הכי מומלצת (הראשונה)
https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס -
@לא-מבין-במחשבים-0
יש פריצה חדשה הכי מומלצת (הראשונה)
https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס -
@שניאור-שמח
א. אם אתה מסתכל על התאריך זה לפני 4 שנים
ב. זה "השיטה המומלצת ביותר לבעלי חיבור לרשת" ממש לא לפני שנתיים תסתכל מתי נערך -
@שניאור-שמח
א. אם אתה מסתכל על התאריך זה לפני 4 שנים
ב. זה "השיטה המומלצת ביותר לבעלי חיבור לרשת" ממש לא לפני שנתיים תסתכל מתי נערך -
@שניאור-שמח
במחשב, שים את העכבר על הסימון "נערך" -
@שניאור-שמח
במחשב, שים את העכבר על הסימון "נערך"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות