המלצה | ראש USB מתאים להטענת מחשב [עם חיבור טייפ C]
-
מה שיש לי כיום - 19.5V=3.34A
65Wבמחשב השני רשום על המטען כמה אופציות, בכל מקרה הכי גבוה שם זה 90W
אם למישהו יש משהו מתאים [עדיף 65 אני אשמח מאד].
תודה רבה
@MERS כתב בהמלצה | ראש USB מתאים להטענת מחשב [עם חיבור טייפ C]:
מה שיש לי כיום - 19.5V=3.34A
65Wבמחשב השני רשום על המטען כמה אופציות, בכל מקרה הכי גבוה שם זה 90W
אם למישהו יש משהו מתאים [עדיף 65 אני אשמח מאד].
תודה רבה
לי זה עובד טוב כחודשיים כמובן על מחשב,
קצת מתחמם אבל לא משהו חריג,
https://he.aliexpress.com/item/1005005020611782.html?spm=a2g0o.productlist.main.31.40872a9cOYcW69&algo_pvid=efb8cb13-7acd-4868-ab8d-c4dbbf8d1d23&aem_p4p_detail=20240407060259440083778554920008745403&algo_exp_id=efb8cb13-7acd-4868-ab8d-c4dbbf8d1d23-15&pdp_npi=4%40dis!ILS!152.43!65.54!!!39.70!17.07!%402103850917124949789466794e9d86!12000033702090706!sea!IL!1863850744!&curPageLogUid=RuvvbV0nlndk&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&search_p4p_id=20240407060259440083778554920008745403_4שים לב לקנות שקע ארופאי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות