בקשת מידע | הוספת WIFI לסוויצ'
-
איזה סוויטש יש לך?
בעיקרון אתה צריך לחבר access point כמו יציאה רגילה ולהגדיר לו את הרשת כך שיתן WIFI -
יש לי סוויצ' ואני רוצה לחבר אליו נקודת גישה כדי שתהיה לי קליטה של WIFI
לא צריך משהו חזק
אני הולך לחבר לזה 2 מכשירים,
אבל אני רוצה שתהיה לי אפשרות להוסיף עוד מכשירים
יש למישהו המלצה??
הסוויצ' שלי תומך POE וכך אני רוצה שתהיה הנקודת גישה
תודה רבהאתה מעוניין למקם אותו רחוק מהסוויץ או בקירבתו , מבחינת מקור מתח ?
זה שיש לך POE בסוויץ לא אמור לחייב אותך להשקיע במוצר מיותר
אא"כ מדובר במרחק מהארון שאז זו מעלה ונוחות לחבן התקן בכבל רשת בודד לא ספק כח נוסף או מתאמים ומפצליםPOE סטנדרתי זה 48V
אני מתקין מצלמות של 12V וסוויץ בהתאם וכך גם המשדרים שאני משתמש עובדים על 9-12Vכפי שכתבו , יש מוצרים של חברות יקרות וגם DLINK ואולי גם TPLINK שתומכים POE תיקני כלומר 48V
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-repeater&db5001239=5001480&orderby=price
https://www.tp-link.com/no/support/faq/906/או סתם ראוטר מיותר , הגדר לו IP בטווח של הראוטר שלך
בטל לו DHCP
חבר לו כבר רשת ל LAN
וזהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות