בעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב
-
@מישהו12 האם ניסית בהגדרות לאפס מצלמה?
-
@מישהו12 כתב בבעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב:
@דוד-משה-1 נכנס.
(המחשב חדש, בן חודשיים +-, קשה לי להאמין שבעיה בדיסק)גם לי זה קרה לפני חודש התקנתי מחדש את האפליקציה,
הסרתי, התקנתי, עשיתי תיקון, איפוס. סיים.וכל אלא משהו מבניהם עזר תנסה
בהצלחה.
@לומדעס כתב בבעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב:
@מישהו12 כתב בבעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב:
@דוד-משה-1 נכנס.
(המחשב חדש, בן חודשיים +-, קשה לי להאמין שבעיה בדיסק)גם לי זה קרה לפני חודש התקנתי מחדש את האפליקציה,
הסרתי, התקנתי, עשיתי תיקון, איפוס. סיים.וכל אלא משהו מבניהם עזר תנסה
בהצלחה.
@מישהו12 כתב בבעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב:
@לומדעס כתב בבעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב:
@מישהו12 כתב בבעיה | לא מצליח לצלם עם המצלמה של המחשב:
@דוד-משה-1 נכנס.
(המחשב חדש, בן חודשיים +-, קשה לי להאמין שבעיה בדיסק)גם לי זה קרה לפני חודש התקנתי מחדש את האפליקציה,
הסרתי, התקנתי, עשיתי תיקון, איפוס. סיים.וכל אלא משהו מבניהם עזר תנסה
בהצלחה.
לא עוזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
