בקשה | חסימת מכשיר
-
היי חברים,
יש לי f21 חסום חלקית, הכוונה שאם אני משתמש בadb אני יכול להתקין חנות וapk חופשי (מבין במחשבים ממש טוב, פחות בטלפונים)אני רוצה להפוך אותט לכשר עם שיחות הודעות וויז בלבד, בלי שום דבר ושום אפשרות להתקין אפליקציות, לפחות לא בקלות כל כך של חיבור למחשב וזהו ..
ראיתי הרבה מדריכים אבל לא יודע אם זה עונה על הצורךמישהו יכול לכוון אותי למדריך מתאים ?
תודה רבה מראש !
-
מצב מפתחים נפתח בלחיצה על מספר בניה?
יש מדריך לחסום אפשרויות מפתחים שהועלה לאחרונה
אתה יכול לחסום גם ע"י שתהפוך את המספר בילד ללא לחיץ
בכל מקרה תצטרך אחרי זה להסיר סיירי רוט כדי שלא תוכל להחליף חזרה -
היי חברים,
יש לי f21 חסום חלקית, הכוונה שאם אני משתמש בadb אני יכול להתקין חנות וapk חופשי (מבין במחשבים ממש טוב, פחות בטלפונים)אני רוצה להפוך אותט לכשר עם שיחות הודעות וויז בלבד, בלי שום דבר ושום אפשרות להתקין אפליקציות, לפחות לא בקלות כל כך של חיבור למחשב וזהו ..
ראיתי הרבה מדריכים אבל לא יודע אם זה עונה על הצורךמישהו יכול לכוון אותי למדריך מתאים ?
תודה רבה מראש !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות