בקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?
-
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
עשיתי איפוס והתקנה מחדש וכאלה וכלום
הורדת את הגירסה האחרונה?
@ITAMAR25 כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
עשיתי איפוס והתקנה מחדש וכאלה וכלום
הורדת את הגירסה האחרונה?
מאיפה אני מוריד ?
אני עדין תקוע עם זה עשיתי עדכון לוינדוס וכלום
-
@ITAMAR25 כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
עשיתי איפוס והתקנה מחדש וכאלה וכלום
הורדת את הגירסה האחרונה?
מאיפה אני מוריד ?
אני עדין תקוע עם זה עשיתי עדכון לוינדוס וכלום
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
יש בפורום לא זוכר כעת היכן, תעשה חיפוש
-
@ITAMAR25 כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
עשיתי איפוס והתקנה מחדש וכאלה וכלום
הורדת את הגירסה האחרונה?
מאיפה אני מוריד ?
אני עדין תקוע עם זה עשיתי עדכון לוינדוס וכלום
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
מגיטהאב
-
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
מגיטהאב
@ראובן-שבתי כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
מגיטהאב
יש קישור למקור ?
-
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
מגיטהאב
@ראובן-שבתי כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
מגיטהאב
עשיתי עדכון ועדין כלום.
-
@ראובן-שבתי כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
מאיפה אני מוריד ?
מגיטהאב
עשיתי עדכון ועדין כלום.
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
כלום.
אתה רואה אותו במנהל המשימות
אולי שיחקתה אם הוירטוליזציא -
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
כלום.
אתה רואה אותו במנהל המשימות
אולי שיחקתה אם הוירטוליזציא@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
@K-O-G כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
כלום.
אתה רואה אותו במנהל המשימות
אולי שיחקתה אם הוירטוליזציאלא, הוירטואלציה נשארה כמו שהיא,
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
עם אתה פותח אתה רואה במנהל המשימות או לא (את התוכנה)

-
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | תכלס כיום יש דרך להפעיל WSA אחרי עדכון של וינדוס ?:
תעשה סינון לפי ראם נראה אם יש גם את החלק השני

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות