עזרה | לקחת מחשב נייח לחו"ל
-
איך אני עוטף את זה בשביל לקחת מחשב נייח + מסך לחו"ל שלא ישבר בתיק יד/מזוודה?
אשמח לעזרה ופטרון טוב
תודה לכל המסייעים -
איך אני עוטף את זה בשביל לקחת מחשב נייח + מסך לחו"ל שלא ישבר בתיק יד/מזוודה?
אשמח לעזרה ופטרון טוב
תודה לכל המסייעים@FSHLOMO כתב בעזרה | לקחת מחשב נייח לחו"ל:
איך אני עוטף את זה בשביל לקחת מחשב נייח + מסך לחו"ל שלא ישבר בתיק יד/מזוודה?
אשמח לעזרה ופטרון טוב
תודה לכל המסייעיםאם יש לך קירור נוזלי לא הייתי דואג
אם יש לך קירור אוויר תנתק אותו
ותנתק את הכרטיס
בלי הכרטיס ובלי קירור אוויר הסיכויים שמשהו ישבר יורדים ל0
יש את הדבר הזה שאתה לוחץ ואז הוא מתנפח
שמים כאלה בתור מחשבים במיוחד כששולחים אותם עם הכרטיסים מותקנים -
@FSHLOMO כתב בעזרה | לקחת מחשב נייח לחו"ל:
איך אני עוטף את זה בשביל לקחת מחשב נייח + מסך לחו"ל שלא ישבר בתיק יד/מזוודה?
אשמח לעזרה ופטרון טוב
תודה לכל המסייעיםאם יש לך קירור נוזלי לא הייתי דואג
אם יש לך קירור אוויר תנתק אותו
ותנתק את הכרטיס
בלי הכרטיס ובלי קירור אוויר הסיכויים שמשהו ישבר יורדים ל0
יש את הדבר הזה שאתה לוחץ ואז הוא מתנפח
שמים כאלה בתור מחשבים במיוחד כששולחים אותם עם הכרטיסים מותקנים@דנבו כתב בעזרה | לקחת מחשב נייח לחו"ל:
@FSHLOMO כתב בעזרה | לקחת מחשב נייח לחו"ל:
איך אני עוטף את זה בשביל לקחת מחשב נייח + מסך לחו"ל שלא ישבר בתיק יד/מזוודה?
אשמח לעזרה ופטרון טוב
תודה לכל המסייעיםאם יש לך קירור נוזלי לא הייתי דואג
אם יש לך קירור אוויר תנתק אותו
ותנתק את הכרטיס
בלי הכרטיס ובלי קירור אוויר הסיכויים שמשהו ישבר יורדים ל0
יש את הדבר הזה שאתה לוחץ ואז הוא מתנפח
שמים כאלה בתור מחשבים במיוחד כששולחים אותם עם הכרטיסים מותקניםלא יודע לא פתחתי אותו אף פעם אני יכול לפתוח אותו אולי ולשלוח תמונה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות