עזרה | שיאומי QIN F22
-
@מומי11 איזה טלפון?
@שניאור-שמח f22 לא פרו
-
@שניאור-שמח f22 לא פרו
-
@שניאור-שמח יש לי גם מכשיר כזה וחיפשתי לו גרסה וכו' מצאתי משהו וצרבתי אבל לא ידעתי שקודם הצריבה הייתי צריך לפתוח בוטלאודר, מה שקרה - הצריבה הסתיימה בהצלחה (היה וי ירוק) אבל המכשיר לא נדלק...
עכשיו כשאני רואה שהבאת גרסה טובה אני כמובן רוצה לצרוב אותה... מה אפשר לעשות? כרגע אין לי אפשרות לפתוח מפתחים וכו' ובאופן כללי להדליק את המכשיר.
אשמח לכל מענה, אני תקוע!!
-
@שניאור-שמח יש לי גם מכשיר כזה וחיפשתי לו גרסה וכו' מצאתי משהו וצרבתי אבל לא ידעתי שקודם הצריבה הייתי צריך לפתוח בוטלאודר, מה שקרה - הצריבה הסתיימה בהצלחה (היה וי ירוק) אבל המכשיר לא נדלק...
עכשיו כשאני רואה שהבאת גרסה טובה אני כמובן רוצה לצרוב אותה... מה אפשר לעשות? כרגע אין לי אפשרות לפתוח מפתחים וכו' ובאופן כללי להדליק את המכשיר.
אשמח לכל מענה, אני תקוע!!
-
@shlomo-l האמת שאני עוד לא התעסקתי בזה..קצת חושש מכיוון שזה מכשיר שקניתי לאבא שלי כרגע זה על גרסא גלובלית..אולי בהמשך אעשה
-
@מומי11 כתב בעזרה | שיאומי QIN F22:
הורדתי את הקבצים מהפורום הרוסי אבל לא הבנתי כיצד להשתמש בהם
תסתכל פה https://mitmachim.top/post/689509
-
@שניאור-שמח לא זה הגרסא שהגיעה עם הטלפון
-
@שניאור-שמח לא זה הגרסא שהגיעה עם הטלפון
@elia0810 אתה בטוח שאין עברית?
כי בגרסה גלובלית יש את כל השפות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות