בירור | אינדזיין ממשק עברית - יש?
-
מישהו יודע אם יש אפשרות לאינדזיין בעברית חוץ משל פישל [אני במק ויש שם את החסרונות שתוארו שם] והחלפת שם של התיקיות שלא עובד אצלי [כנ״ל במק זה לא עובד].
אליבא דאמת אני יכול להתקין על פרללס ואז זה יהיה בווינדוס השאלה אם החלפת שם התיקיות עדיין עובד?למה אדובי לא מפתחים את זה הרי יש ע״ז דיי הצבעות
-
מישהו יודע אם יש אפשרות לאינדזיין בעברית חוץ משל פישל [אני במק ויש שם את החסרונות שתוארו שם] והחלפת שם של התיקיות שלא עובד אצלי [כנ״ל במק זה לא עובד].
אליבא דאמת אני יכול להתקין על פרללס ואז זה יהיה בווינדוס השאלה אם החלפת שם התיקיות עדיין עובד?למה אדובי לא מפתחים את זה הרי יש ע״ז דיי הצבעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות