בעיה | אימות קולי בוואצאפ (WSA)
-
מנסה לרשום מספר חדש אבל לא מצליח לשלוח לי קוד אימות.

בעבר קרה לי במספר אחר וגיליתי שלא היו הרשאות.
נתתי הרשאות להכל. יכול להיות שאני מפספס הרשאה במקום אחר? -
@mdy כתב בבעיה | אימות קולי בוואצאפ (WSA):
@mdy מתברר שלאחר כל ההרשאות צריך להכניס את המספר ללא ה-0 שבקידומת
עבד לך?
-
@mdy כתב בבעיה | אימות קולי בוואצאפ (WSA):
@mdy מתברר שלאחר כל ההרשאות צריך להכניס את המספר ללא ה-0 שבקידומת
עבד לך?
@ראובן-שבתי כן
-
@mdy כתב בבעיה | אימות קולי בוואצאפ (WSA):
@mdy מתברר שלאחר כל ההרשאות צריך להכניס את המספר ללא ה-0 שבקידומת
עבד לך?
@ראובן-שבתי צריך להקליד את הקוד מימין לשמאל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות