מחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?
-
@הרשי לבינתיים אחרי האיפוס הוא מחובר לוויפי אבל בוא נראה אם הוא יתנתק פתאום עוד דקה שתיים...
-
@ישראל-קרביצקי
תחפש באירועי מערכת "Event Viewer".שם יופיע לך מקור הבעיה
בעבר אני מצאתי שזה היה קשור ל DHCP. -
@ישראל-קרביצקי
תחפש באירועי מערכת "Event Viewer".שם יופיע לך מקור הבעיה
בעבר אני מצאתי שזה היה קשור ל DHCP.@yits איך אני מתמצא שם תסביר לי מעט
-
@yits נכנסתי אבל אין לי שם אירועים מאתמול
-
@yits וקצת מסובך לי להעלות צילום מסך כי המחשב ההוא בלי אינטרנט
-
@הרשי לבינתיים אחרי האיפוס הוא מחובר לוויפי אבל בוא נראה אם הוא יתנתק פתאום עוד דקה שתיים...
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לבינתיים אחרי האיפוס הוא מחובר לוויפי אבל בוא נראה אם הוא יתנתק פתאום עוד דקה שתיים...
איך עובד אחרי האיפוס ?
-
@yits אמרתי כברר שכן
פתחתי את eror -
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לבינתיים אחרי האיפוס הוא מחובר לוויפי אבל בוא נראה אם הוא יתנתק פתאום עוד דקה שתיים...
איך עובד אחרי האיפוס ?
@הרשי לא עזר
-
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לא עזר
נסה לעדכן דרייבר כרטיס רשת או לחילופין לנסות לעבוד עם כרטיס רשת אחר.
שאלה: האם כל הראוטר מתנתק? (אתה רואה את הניתוק הזה בכל המחשבים בבית?)
-
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לא עזר
נסה לעדכן דרייבר כרטיס רשת או לחילופין לנסות לעבוד עם כרטיס רשת אחר.
שאלה: האם כל הראוטר מתנתק? (אתה רואה את הניתוק הזה בכל המחשבים בבית?)
@הרשי לא זה רק במחשב נייד הספציפי
-
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לא עזר
נסה לעדכן דרייבר כרטיס רשת או לחילופין לנסות לעבוד עם כרטיס רשת אחר.
שאלה: האם כל הראוטר מתנתק? (אתה רואה את הניתוק הזה בכל המחשבים בבית?)
@הרשי ואיך אני יכול לעבוד עם כרטיס רשת אחר?
אנטנה? -
@הרשי לא זה רק במחשב נייד הספציפי
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לא זה רק במחשב נייד הספציפי
תנסה לעשות עודכון לדרייבר
-
@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
@הרשי לא עזר
נסה לעדכן דרייבר כרטיס רשת או לחילופין לנסות לעבוד עם כרטיס רשת אחר.
שאלה: האם כל הראוטר מתנתק? (אתה רואה את הניתוק הזה בכל המחשבים בבית?)
-
@הרשי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
נסה לעדכן דרייבר כרטיס רשת או לחילופין לנסות לעבוד עם כרטיס רשת אחר.
שאלה: האם כל הראוטר מתנתק? (אתה רואה את הניתוק הזה בכל המחשבים בבית?)זה בשביל לראות שהבעייה הוא במחשב או בראוטר
@הרשי זה כרטיס רשת?

-
-
@הרשי אז יש לי כמה וכמה כאלה בבית שמתי אחד אחר ועובד
השאלה היא האם זה הפיתרון היחיד לחבר כרטיס רשת חיצוני כל פעם (חוץ מלהחליף את הכרטיס)? -
@הרשי אז יש לי כמה וכמה כאלה בבית שמתי אחד אחר ועובד
השאלה היא האם זה הפיתרון היחיד לחבר כרטיס רשת חיצוני כל פעם (חוץ מלהחליף את הכרטיס)?@ישראל-קרביצקי אמר במחשב נייד מתנתק כל הזמן מהוויפי מה עושים?:
האם זה הפיתרון היחיד לחבר כרטיס רשת חיצוני
לא
אבל השאלה מה היה הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

