בקשה | הסרת אריחים ואפשרויות בהגדרות ובהתראות של יאנג 6312
-
אני צריך להסיר בהגדרות כמה אפשרויות (WIFI וכו') וכן בהתראות להוריד את ה WIFI ועוד
יש כאן קבצים מוכנים להחלפה אך הם לא מתאימים ליאנג 6312
מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה או שיכול לעשות לי את זה?
@zalmensmok @שניאור-שמח
נ.ב. יש לי גם קבצי odex, @moy אני רואה שאתה הסתדרת עם זה גם? -
אני צריך להסיר בהגדרות כמה אפשרויות (WIFI וכו') וכן בהתראות להוריד את ה WIFI ועוד
יש כאן קבצים מוכנים להחלפה אך הם לא מתאימים ליאנג 6312
מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה או שיכול לעשות לי את זה?
@zalmensmok @שניאור-שמח
נ.ב. יש לי גם קבצי odex, @moy אני רואה שאתה הסתדרת עם זה גם?@שמואל-ש יש רוט?
איזה אנדרואיד? -
@שמואל-ש יש רוט?
איזה אנדרואיד?@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת אריחים ואפשרויות בהגדרות ובהתראות של יאנג 6312:
יש רוט?
כן
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת אריחים ואפשרויות בהגדרות ובהתראות של יאנג 6312:
איזה אנדרואיד?
4.1 (יאנג)
-
אני צריך להסיר בהגדרות כמה אפשרויות (WIFI וכו') וכן בהתראות להוריד את ה WIFI ועוד
יש כאן קבצים מוכנים להחלפה אך הם לא מתאימים ליאנג 6312
מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה או שיכול לעשות לי את זה?
@zalmensmok @שניאור-שמח
נ.ב. יש לי גם קבצי odex, @moy אני רואה שאתה הסתדרת עם זה גם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
