להורדה | mt manager vip
-
@שניאור-שמח @נחמן-פלח לא! לקחתי את הresource הישן שלי ופתחתי בresource editor plus והעתקתי את כל הטקסט שכתוב בstring.xml של התרגום שלך ל string-iw שפתוח בarsc editor plus שלי
הייתי גם צריך להחליף את כל מה שכתוב string_ ל mt_protector_ -
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
אעדכן אם זה עזר
לגבי מה?
לגבי הצילום מסך אם מסמנים את מה שכתבת אם זה עוזר
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
אעדכן אם זה עזר
לגבי מה?
לגבי הצילום מסך אם מסמנים את מה שכתבת אם זה עוזר
עוזר בשביל מה?
לא הבנתי -
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
אעדכן אם זה עזר
לגבי מה?
לגבי הצילום מסך אם מסמנים את מה שכתבת אם זה עוזר
עוזר בשביל מה?
לא הבנתי@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
אעדכן אם זה עזר
לגבי מה?
לגבי הצילום מסך אם מסמנים את מה שכתבת אם זה עוזר
עוזר בשביל מה?
לא הבנתיבשביל שאם אני מחליף את arsc לבד זה יספיק
-
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
אעדכן אם זה עזר
לגבי מה?
לגבי הצילום מסך אם מסמנים את מה שכתבת אם זה עוזר
עוזר בשביל מה?
לא הבנתי@שניאור-שמח אחרי שהחלפת עובד לך arsc editor plus? הבעיה בקובץ עצמו - resource.arsc !!
-
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
הייתי גם צריך להחליף את כל מה שכתוב string_ ל mt_protector_
איך עושים זאת
-
@שניאור-שמח אחרי שהחלפת עובד לך arsc editor plus? הבעיה בקובץ עצמו - resource.arsc !!
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח אחרי שהחלפת עובד לך arsc editor plus? הבעיה בקובץ עצמו - resource.arsc !!
התבלבלתי..
לקחתי את הקובץ שלך התקין ואז עשיתי את זה, אז בגלל זה זה עבד.. -
@אפרים-ד אם יש לי אפליקציה שגם יש את הבעייה הזאת, איך אני מסדר את זה?
-
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
הייתי גם צריך להחליף את כל מה שכתוב string_ ל mt_protector_
איך עושים זאת
חפש והחלף!
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
הייתי גם צריך להחליף את כל מה שכתוב string_ ל mt_protector_
איך עושים זאת
חפש והחלף!

מה לבחור? -
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח כתב בלהורדה | mt manager vip:
הייתי גם צריך להחליף את כל מה שכתוב string_ ל mt_protector_
איך עושים זאת
חפש והחלף!

מה לבחור? -
@אפרים-ד אם יש לי אפליקציה שגם יש את הבעייה הזאת, איך אני מסדר את זה?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@אפרים-ד אם יש לי אפליקציה שגם יש את הבעייה הזאת, איך אני מסדר את זה?
?
-
@אפרים-ד כתב בלהורדה | mt manager vip:
@נחמן-פלח באותו מקום שהיית search!
אוקיי הצלחתי ואני מקבל שגיאה

בתרגום זה אומר שהמזהה לא נמצא -
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@אפרים-ד אם יש לי אפליקציה שגם יש את הבעייה הזאת, איך אני מסדר את זה?
?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@אפרים-ד אם יש לי אפליקציה שגם יש את הבעייה הזאת, איך אני מסדר את זה?
?
אתה אמור להחליף את STRING_ למזהה הקודם!
-
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | mt manager vip:
@אפרים-ד אם יש לי אפליקציה שגם יש את הבעייה הזאת, איך אני מסדר את זה?
?
אתה אמור להחליף את STRING_ למזהה הקודם!
@אפרים-ד אין לי שום דבר קודם...
יש לי רק אותה, מדובר באפליקציה של הגדרות -
@אפרים-ד אין לי שום דבר קודם...
יש לי רק אותה, מדובר באפליקציה של הגדרות@שניאור-שמח תעלה לי נבדוק.
אם הבנתי נכון לא ערכת את זה בכלל ומלכתחילה זה לא נפתח לך בARSC EDITOR PLUS ובARSC EDITOR הרגיל הוא כן נפתח. -
@שניאור-שמח תעלה לי נבדוק.
אם הבנתי נכון לא ערכת את זה בכלל ומלכתחילה זה לא נפתח לך בARSC EDITOR PLUS ובARSC EDITOR הרגיל הוא כן נפתח.@אפרים-ד יש לי 2
-
@אפרים-ד יש לי 2
@שניאור-שמח apktool פתר לי את הבעיה
mt כנראה עושה את הבעיות!
בarsc editor אני רואה שנוסף לי שורה bin.mt.plus.translationdata! -
@שניאור-שמח apktool פתר לי את הבעיה
mt כנראה עושה את הבעיות!
בarsc editor אני רואה שנוסף לי שורה bin.mt.plus.translationdata!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
