בקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת
-
@יוסף-אלחנן
של הרוט?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסף-אלחנן
אני יש לי נגן לא טלפון -
@יוסף-אלחנן
אני יש לי נגן לא טלפון@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@יוסף-אלחנן
אני יש לי נגן לא טלפוןאיזה נגן?
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
@יוסף-אלחנן
אני יש לי נגן לא טלפוןאיזה נגן?
-
@יוני-10
אין לי מידע לגבי הנגן הזה, בוא נחכה למומחים יותר...@יוסף-אלחנן
טוב לתייג מישהו? -
@יוסף-אלחנן
טוב לתייג מישהו? -
@יוסף-אלחנן
טוב לתייג מישהו?@יוני-10 איזה אנדרואיד זה?
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
אנדרואיד 4.4
-
@יוני-10 איזה אנדרואיד זה?
@שניאור-שמח
4.4 -
@יוסף-אלחנן
כן עשיתי אם קינג רוט דרך המחשב עשיתי ניפוי באגים ואז הכל עבד יפה עד 82% ופתאום זה הפסיק 3 פעמים ניסנתי -
@יוסף-אלחנן
כן עשיתי אם קינג רוט דרך המחשב עשיתי ניפוי באגים ואז הכל עבד יפה עד 82% ופתאום זה הפסיק 3 פעמים ניסנתי@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
עשיתי אם קינג רוט
חוץ מזה אין עוד שום מדריך?
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | איך מגדירים אפליקציה לאפליקצית מערכת:
עשיתי אם קינג רוט
חוץ מזה אין עוד שום מדריך?
@יוסף-אלחנן
לא ניראה לי -
@יוסף-אלחנן
לא ניראה לי -
@שניאור-שמח
4.4 -
@שניאור-שמח
שניה -
@שניאור-שמח
שניה -
@יוני-10
@שניאור-שמח
כל המידע על הנגן
מידע.TXTפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות