שאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים
-
-
האם גם אתם נתקלתם בבעיה כבר מאתמול שאני לא מצליח ליכנס,
זה עושה על הכניסה לאיזור אישי את התקלה הזו:

-
@חיים-כהן-1 ו @מרדכי יש לכם בעיה
-
עובד לי כרגיל
הסימניה שלי היא
https://login.bankhapoalim.co.il/ -
האם גם אתם נתקלתם בבעיה כבר מאתמול שאני לא מצליח ליכנס,
זה עושה על הכניסה לאיזור אישי את התקלה הזו:

@חיים-כהן-1 כנראה אתה עובד על סטיק, ובשעות הצהרים יש עומס אז הקליטה ל אטובה.
תנסה בערב. -
עובד לי כרגיל
הסימניה שלי היא
https://login.bankhapoalim.co.il/ -
בתמיכה טכנית של בנק הפועלים אומרים שזה בעיה של נטפרי
השאלה האם זה באמת או שסתם זורקים על משהו אחר? -
בתמיכה טכנית של בנק הפועלים אומרים שזה בעיה של נטפרי
השאלה האם זה באמת או שסתם זורקים על משהו אחר?@חיים-כהן-1 אני אומר עוד פעם, שאני גלשתי עם סטיק זה היה עושה לי ככה בשעות העומס.
-
@MGM-IVR אמר בשאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים:
כל מה שיש שם לא עובד
אני לא יודע אם שמת לב אבל זה מ2016 -
@ישראל10 אמר בשאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים:
@חיים-כהן-1 אני אומר עוד פעם, שאני גלשתי עם סטיק זה היה עושה לי ככה בשעות העומס.
אני עם סטיק עכשיו ואין לי עומס האינטרנט שלי מהיר ועובד מצוין
-
@ישראל10 אמר בשאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים:
@חיים-כהן-1 אני אומר עוד פעם, שאני גלשתי עם סטיק זה היה עושה לי ככה בשעות העומס.
אני עם סטיק עכשיו ואין לי עומס האינטרנט שלי מהיר ועובד מצוין
@חיים-כהן-1 כנראה שבשביל האתר שלהם זה עדיין לא מספיק....
-
@חיים-כהן-1 כנראה שבשביל האתר שלהם זה עדיין לא מספיק....
@ישראל10 אמר בשאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים:
@חיים-כהן-1 כנראה שבשביל האתר שלהם זה עדיין לא מספיק....
כמה מהירות גלישה זה מספיק?
וגם שבשיא הקורונה שהיה עומסים כבדים עבד לי מצוין -
@ישראל10 אמר בשאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים:
@חיים-כהן-1 כנראה שבשביל האתר שלהם זה עדיין לא מספיק....
כמה מהירות גלישה זה מספיק?
וגם שבשיא הקורונה שהיה עומסים כבדים עבד לי מצוין@חיים-כהן-1 לא יודע, אבל תנסה בערב ותעדכן מה יצא.
-
@חיים-כהן-1 לא יודע, אבל תנסה בערב ותעדכן מה יצא.
-
@חיים-כהן-1 לא יודע, אבל תנסה בערב ותעדכן מה יצא.
-
@ישראל10 אתמול בלילה גם היה את הבעיה הזו
@חיים-כהן-1 טוב, לא יודע, לי זה עובד, ואני בנטפרי.
אז הבעיה לא בבנק הפועלים, ולא בנטפרי. -
@ישראל10 זה המהירות שלי אני חושב שזה מספיק

@חיים-כהן-1 אמר בשאלה|בעיה בכניסה לאתר בנק הפועלים:
@ישראל10 זה המהירות שלי אני חושב שזה מספיק

לגמרי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

