בעיה | וואצאפ - תקוע יותר מידי
-
שלום וברכה
אאריך. קשה לי אחרת.אמא שלי אשה מבוגרת שמשתמשת הרבה בוואצאפ. אבל כמעט רק על המחשב.
ביום חמישי שבוע שעבר שמתי לב שהיא הפסיקה לקבל הודעות.מכיון שהיא לא מצאה את הפלאפון שלה. העברתי את הוואצאפ ממנה אלי.
התקנתי וואצאפ דרך ה-WSA שלחנו הודעה קולית.
וליהודים הייתה אורה.ואז היא מצאה את הפלאפון
והעבירה את הווצאפ אליה.
אבל היא לא קיבלה קוד קולי (אין לה סים. רק וויפיי).
לצערי היא ניסתה שוב ושוב עד שהיא הייתה צריכה לחכות 24 שעות.הצעתי לה לעשות וואצאפ ביזנס על הטלפון הביתי.
היא מבקשת שיחה עם הקוד, ומיד שניה אח"כ כתוב שהיא ניסתה יותר מידי פעמים.ופה החלק המוזר.
ניסיתי אצלי לעשות ביזנס על הטלפון, ולא מגיעה שום שיחה קולית.מכירים?
חושבים על פיתרון?!!!
נשמח לשמוע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות