באג | מסך לנובו מהבהב בעיקר כשאינטרנט מחובר
-
שלום לכולם יש לי מחשב נייד לנובו
בזמן האחרון כל פעם שאני מחבר את המחשב לאינטרנט (בזק קווי - החיבור למחשב דרך wi fi) אחרי כמה דק' המסך מתחיל להבהב בצורה די מציקה,
המוזר זה שכאשר אני מחבר סטיק למחשב או מתי שהמחשב לא מחובר לאינטרנט זה כמעט לא קורה...
מישהו יודע מה הלוז עם זה ???? -
-
שלום לכולם יש לי מחשב נייד לנובו
בזמן האחרון כל פעם שאני מחבר את המחשב לאינטרנט (בזק קווי - החיבור למחשב דרך wi fi) אחרי כמה דק' המסך מתחיל להבהב בצורה די מציקה,
המוזר זה שכאשר אני מחבר סטיק למחשב או מתי שהמחשב לא מחובר לאינטרנט זה כמעט לא קורה...
מישהו יודע מה הלוז עם זה ????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות