בקשה|תווים לאורגן
-
@יוני אמר בבקשה|טווים לאורגן:
שלום וברכה אשמח אם מי שיש לו טווים לאורגן אם יוכל להעלות לכאן זה ממש יעזור לי תודה רבה רבה

בקשת כאן זה גם תווים לא?!
https://mitmachim.top/topic/6260/בקשה-אקורדים-לגיטרה/10?_=1591267945712
הוא שולח גם תווים -
אם אתה רוצה יש לי סתם תיאוריה כללית על מוזיקה לתלמידי תיכון משהו על רמה. אני מצרף קישור לדרייב. https://drive.google.com/file/d/1f_Pn00AJSTbkYCvdw37h8D5E2_Uy6kOw/view?usp=sharing
-
אם אתה רוצה יש לי סתם תיאוריה כללית על מוזיקה לתלמידי תיכון משהו על רמה. אני מצרף קישור לדרייב. https://drive.google.com/file/d/1f_Pn00AJSTbkYCvdw37h8D5E2_Uy6kOw/view?usp=sharing
@צביקה-ברמן אין לי הרשאה

-
לאוו סאמחת, הנה קישור טוב. https://drive.google.com/file/d/1f_Pn00AJSTbkYCvdw37h8D5E2_Uy6kOw/view?usp=sharing
-
אגב הרבה מוזיקאים ממליצים על זה. יש בפנים גם שיעורי בית. בהצלחה. זה קצת קשה זה רמה די גבוהה, מתחילים קצת יתקשו. אל יאוש!
-
אגב מוזיקה אם מישהו יודע על חוברות ללימוד יוקלילי אשמח אם ישלחו לי למייל BR156286@GMAIL.COM
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות