בעיה | חלק מתפריט ההקשר תקוע על המסך גם לאחר סגירת התפריט
-
@מתחיל-מומחה תפתח את שורת הפקודה בהרשאות מנהל ותרשום:
taskkill /f /im dwm.exe@יוסי-מחשבים אמר בבעיה | חלק מתפריט ההקשר תקוע על המסך גם לאחר סגירת התפריט:
taskkill /f /im dwm.exeלא עזר, הנה טרי מלפני דקות אחדות

-
@bbn
זה אמור לשקול כ"כ הרבה?
אחד 300MB
ואחד 600MB@מתחיל-מומחה אמר בבעיה | חלק מתפריט ההקשר תקוע על המסך גם לאחר סגירת התפריט:
@bbn
זה אמור לשקול כ"כ הרבה?
אחד 300MB
ואחד 600MBבדרך כלל דרייבר תצוגה של אינטל זה באיזור 300 MB
-
@bbn אמר בבעיה | חלק מתפריט ההקשר תקוע על המסך גם לאחר סגירת התפריט:
אתה צריך להתקין את שתי אלה
https://dl.dell.com/FOLDER05991311M/1/AMD-Graphics-Driver_99K9M_WIN_26.20.12030.1_A07.EXE
https://dl.dell.com/FOLDER04683746M/3/Intel-HD-Graphics-Driver_JM8H7_WIN_22.20.16.4836_A05.EXEלא את שניהם, תתקין רק את השני, הראשון הוא מיועד למחשבים עם מעבד AMD
-
@bbn אמר בבעיה | חלק מתפריט ההקשר תקוע על המסך גם לאחר סגירת התפריט:
אתה צריך להתקין את שתי אלה
https://dl.dell.com/FOLDER05991311M/1/AMD-Graphics-Driver_99K9M_WIN_26.20.12030.1_A07.EXE
https://dl.dell.com/FOLDER04683746M/3/Intel-HD-Graphics-Driver_JM8H7_WIN_22.20.16.4836_A05.EXEלא את שניהם, תתקין רק את השני, הראשון הוא מיועד למחשבים עם מעבד AMD
@יהודה-12
הראשון הוא זה ששוקל 600 מ"ב, התכוונת אליו או לשני? -
@יהודה-12
הראשון הוא זה ששוקל 600 מ"ב, התכוונת אליו או לשני?@מתחיל-מומחה אמר בבעיה | חלק מתפריט ההקשר תקוע על המסך גם לאחר סגירת התפריט:
הראשון הוא זה ששוקל 600 מ"ב, התכוונת אליו או לשני?
אתה צודק תתקין את השני מה שכתוב INTEL-HD-GRAPHICS
אני יתקן למעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות