בקשת מידע | דחוףףף! נמחק לי הוואצאפ מהאימולטור עם כל ההיסטוריה
-
דחוף דחוף !!!
שלום
יש לי וואצאפ על אימולטור NOX שמקושר לוואצאפ ווב
הוא כתב לי שאני צריך לעדכן גירסה ותוך כדי העדכון נלחץ לי על הסר התקנה מה שגרם למחיקת כל ההיסטוריה ויציאה מהחשבון
לרוע מזלי היה רק גיבויי חלקי שעשיתי לפני חודשיים
למזלי הטוב (מקווה שזה מועיל משהו) אני מחובר לווב ושם יש לי את כל ההיסטוריה
אבל עוד ארבעה ימים עובר לי 14 יום שהוואצאפ לא מחובר ואז אני אתנתק
אני צריך עזרה דחופה מה ניתן לעשות?
האם יש דרך לגבות מהוואצאפ ווב?
אשמח לעזרתכם . -
דחוף דחוף !!!
שלום
יש לי וואצאפ על אימולטור NOX שמקושר לוואצאפ ווב
הוא כתב לי שאני צריך לעדכן גירסה ותוך כדי העדכון נלחץ לי על הסר התקנה מה שגרם למחיקת כל ההיסטוריה ויציאה מהחשבון
לרוע מזלי היה רק גיבויי חלקי שעשיתי לפני חודשיים
למזלי הטוב (מקווה שזה מועיל משהו) אני מחובר לווב ושם יש לי את כל ההיסטוריה
אבל עוד ארבעה ימים עובר לי 14 יום שהוואצאפ לא מחובר ואז אני אתנתק
אני צריך עזרה דחופה מה ניתן לעשות?
האם יש דרך לגבות מהוואצאפ ווב?
אשמח לעזרתכם .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות