עזרה|| קליטה בנטסטיק
-
מה קובע לנטסטיק איזה קליטה להביא לי?
בסים אחד יש לי LTE מלא בסים של חברה אחרת הוא מביא לי קליטה חלשה יותר שאני לא זוכר את שמה.
ואם אני מתעקש שזה אומר מוציא ומחזיר את הנטסטיק עד 10 פעמים,ואולי יותר.
מגיעה לי קליטה חזקה שזה אומר LTE חמש פסים, יש הסבר לתופעה??@קטונתי אמר בעזרה|| קליטה בנטסטיק:
מה קובע לנטסטיק איזה קליטה להביא לי?
בסים אחד יש לי LTE מלא בסים של חברה אחרת הוא מביא לי קליטה חלשה יותר שאני לא זוכר את שמה.
ואם אני מתעקש שזה אומר מוציא ומחזיר את הנטסטיק עד 10 פעמים,ואולי יותר.
מגיעה לי קליטה חזקה שזה אומר LTE חמש פסים, יש הסבר לתופעה??ראיתי פעם נטסטיק שמזייף שגם כשבקושי היה לו קליטה הוא רשם קליטה מלאה בדור 4 אבל למעשה הגלישה היתה איטית מאד, וכשהעברתי את הסים לנטסטיק טוב יותר של וואוי הקליטה הראתה פחות אבל היתה יותר טובה, בדקת את מהירות ההורדה כשזה על 5 פסים בLTE והיא היתה באמת יותר טובה?
בכל אופן לעצם העניין לכל חברה יש אנטנות אחרות [בדרך כלל], ויכול להיות שבסים מסויים של חברה אחת יש יותר קליטה באיזור הבית שלך -
@קטונתי אמר בעזרה|| קליטה בנטסטיק:
מה קובע לנטסטיק איזה קליטה להביא לי?
בסים אחד יש לי LTE מלא בסים של חברה אחרת הוא מביא לי קליטה חלשה יותר שאני לא זוכר את שמה.
ואם אני מתעקש שזה אומר מוציא ומחזיר את הנטסטיק עד 10 פעמים,ואולי יותר.
מגיעה לי קליטה חזקה שזה אומר LTE חמש פסים, יש הסבר לתופעה??ראיתי פעם נטסטיק שמזייף שגם כשבקושי היה לו קליטה הוא רשם קליטה מלאה בדור 4 אבל למעשה הגלישה היתה איטית מאד, וכשהעברתי את הסים לנטסטיק טוב יותר של וואוי הקליטה הראתה פחות אבל היתה יותר טובה, בדקת את מהירות ההורדה כשזה על 5 פסים בLTE והיא היתה באמת יותר טובה?
בכל אופן לעצם העניין לכל חברה יש אנטנות אחרות [בדרך כלל], ויכול להיות שבסים מסויים של חברה אחת יש יותר קליטה באיזור הבית שלך -
@יהודה-12 אז ככה סים אחד של 019 וסים אחד של hot שזה אותם אנטנות.
כשהקליטה בדור 4 יש הבדל משמעותי ובדור 3 בקושי זז משהו. -
@קטונתי תן לי לנחש הסים של הוט יותר מהר??
@yitzikdy אמר בעזרה|| קליטה בנטסטיק:
@קטונתי תן לי לנחש הסים של הוט יותר מהר??
אני מנחש הפוך
לא יודע למה ואיך אבל באותו מיקום פרטנר יותר איטי מ 019 -
@yitzikdy אמר בעזרה|| קליטה בנטסטיק:
@קטונתי תן לי לנחש הסים של הוט יותר מהר??
אני מנחש הפוך
לא יודע למה ואיך אבל באותו מיקום פרטנר יותר איטי מ 019@יעקב-ישראל נחכה ל @קטונתי אולי הוא יגלה לנו?!
-
@קטונתי תן לי לנחש הסים של הוט יותר מהר??
@yitzikdy @יעקב-ישראל הסים של 019 מהיר יותר!
hot עושה את הבעיות וכשהוא עובד טוב אני עדיין חושב ש019 קצת יותר -
@yitzikdy @יעקב-ישראל הסים של 019 מהיר יותר!
hot עושה את הבעיות וכשהוא עובד טוב אני עדיין חושב ש019 קצת יותר -
@קטונתי אופססס.... לי היה 019 ועברתי להוט והוט מהיר יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות