בעיה | בבר אילן אחרי התקנת wsa אפיילו אחרי שהוסר
-
@דאנציג @יוסי-מחשבים @מישהו12 עד עכשיו חשבתי שמדובר בוירוס או סתם תקלה באונקי של בר אילן אבל עכשיו גילתי שזה רק במחשב שיש בו (או היה בו) wsa אין לי הסבר הגיוני למה וגם לא פיטרון חוץ מלהתקין מחדש (או אולי מישהו ידע מה לא מוסר אחרי שמסירים)
(קודם התקנתי מחדש רק את המערכת הפעלה הזו)
@מתכנת-חובב@דוד-משה-1 כתב בבעיה | בבר אילן אחרי התקנת wsa אפיילו אחרי שהוסר:
חוץ מלהתקין מחדש
פרוייקט השו"ת או וינדוס?
ולפי דבריך כנראה זה כן בתמיכה אפילו שזה גרסה ישנה, רק תצטרך להוכיח להם זאת.
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | בבר אילן אחרי התקנת wsa אפיילו אחרי שהוסר:
חוץ מלהתקין מחדש
פרוייקט השו"ת או וינדוס?
ולפי דבריך כנראה זה כן בתמיכה אפילו שזה גרסה ישנה, רק תצטרך להוכיח להם זאת.
-
@דאנציג כתב בבעיה | בבר אילן אחרי התקנת wsa אפיילו אחרי שהוסר:
וינדוס?
ואין תמיכה לדעתי (עדיין לא דיברתי איתם)
@דוד-משה-1
תוכל לשאול כאן, אך בטלפון זה הכי מהר (מנסיון גם יותר מהר ממייל).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות