בעיה | דחוף!!! בעית כניסה לדפדפן גוגל
-
אני חייב עזרה דחוף!!!!
אני מנסה להכנס לגוגל דרך הדפדפן הרגיל אך הוא כותב לי שגיאה (מצורף צילום מסך)
אני יכול להכנס למייל רק תוכנות אחרות
יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות?????????
דחוף ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה!!!!!!!

-
אני חייב עזרה דחוף!!!!
אני מנסה להכנס לגוגל דרך הדפדפן הרגיל אך הוא כותב לי שגיאה (מצורף צילום מסך)
אני יכול להכנס למייל רק תוכנות אחרות
יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות?????????
דחוף ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה!!!!!!!

@ברוך-קליין
תפתח CMD כמנהל
תדביק את זה ותעשה אנטר
netsh winsock reset & netsh int ip reset & netsh winhttp reset proxy & netsh winhttp reset tracing & netsh winsock reset catalog & netsh int ipv4 reset catalog & netsh int ipv6 reset catalog & ipconfig /release & ipconfig /flushdns & ipconfig /renew & DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth & DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth & DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth & sfc /scannowכשזה גומר, תפעיל את המחשב מחדש
-
ניסיתי
אבל זה לא עזר כלום
יש פיתרון אחר אולי.??? -
ניסיתי
אבל זה לא עזר כלום
יש פיתרון אחר אולי.???@ברוך-קליין שאר האתרים עובדים? כלומר יש לך חיבור אינטרנט?
-
ניסיתי
אבל זה לא עזר כלום
יש פיתרון אחר אולי.???@ברוך-קליין כנס להגדרות הרשת ותקצה DNS ידני
(אין לי כח להסביר אז הבאתי מקור שם מובא איך עושים, וגם הכתובת DNS שהם מביאם מומלצת)
https://www.geektime.co.il/cloudflares-new-dns/ -
@ברוך-קליין שאר האתרים עובדים? כלומר יש לך חיבור אינטרנט?
@106 כן
כשאני נכנס מתוכנה אחרת כמו זה (מצורף צילום)
אז זה עובד לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות