בעיה | מכשיר לא קולט סים
-
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
-
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | מכשיר לא קולט סים:
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
הסים פעל שם מתי שהוא?
-
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | מכשיר לא קולט סים:
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
דרך רוט או adb?
-
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | מכשיר לא קולט סים:
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
דרך רוט או adb?
@נחמן-פלח adb
-
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | מכשיר לא קולט סים:
אני הסרתי הרבה אפליקציות מערכת, כדי לעשות מכשיר לוויז בלבד, וכנראה הסרתי בטעות אפליקצייה בסיסית שבלעדיה המכשיר לא רואה את הסים. מדובר במכשיר שיאומי, אשמח להכוונה איזה תכונה ייתכן שצריך להחזיר.
הסים פעל שם מתי שהוא?
@מתושלח-הבבלי פעל, אבל לא שם
-
@נחמן-פלח adb
-
א אליעזר לוי סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליעזר לוי סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות