בעיה | הטלפון נפל למים ונעלם האפלקצייה של מצלמה F21
-
כבר שבועיים עברו מאז הטלפון עובד רגיל רק אין מצלמה ואין פנס וחלק מהמקשים לא עובדים הכי טוב בכל אופן הרי זה שיאומי ככמה שמלכתחילה המקשים לא הכי הכי
@יעקב-שטרן זה כנראה משהו שנגרם בגלל המים
-
עשיתי פירמוט להגדרות יצרן לפי מה שמובא כאן בפורום, וחזר לי האייקון של המצלמה, אך עדיין המצלמה האחורית והפנס לא עובדים יש למישהו עצה בשבילי?
@יעקב-שטרן אם זה נפל למים והמצלמה והפנס לא עובדים כנראה שצריך להחליף אותם
-
עשיתי פירמוט להגדרות יצרן לפי מה שמובא כאן בפורום, וחזר לי האייקון של המצלמה, אך עדיין המצלמה האחורית והפנס לא עובדים יש למישהו עצה בשבילי?
@יעקב-שטרן קרה לי הת זה גם זה פשוט בגלל שיש קצר במצלמה או הפנס לי זה הסתדר אחרי חודש בערך
-
תפתח את הטלפון תבדוק שבין החיבורים הכל יבש ותחבר מחדש את החיבור אולי זה יסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות