באג | בעיה במתקין החבילה של מיקרוסופט
-
כל קובץ המשויך ל"מתקין החבילה", כקבצי APPX, MSIX, [שם היישום האמיתי: APPInstaller] נפתח עם הבעיה "שגיאה בניתוח חבילת האפליקציה."

ניסיתי לעדכן את המתקין באמצעות שורת הפקודה, עם "winget install 8wekyb3d8bbwe" או "winget install Microsoft.AppInstaller" זה נכשל עם הודעה:Microsoft Windows [Version 10.0.22631.3296] (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. C:\Users\user>winget install 8wekyb3d8bbwe Failed when searching source: msstore An unexpected error occurred while executing the command: 0x8a15005e : The server certificate did not match any of the expected values. No packages were found among the working sources. C:\Users\user>
הוזכר כאן:
https://github.com/microsoft/winget-cli/issues/2879
שיכן שהבעיה היא שהוא לא סומך על אישורים [כלומר, על נטפרי], יש שם גם פתרונות - לא הבנתי מה עושים...אז יש לי כאן 2 בעיות שונות: הבעיה של מתקין חבילה, והבעיה שלא ניתן לשדרג אותו.
-
כל קובץ המשויך ל"מתקין החבילה", כקבצי APPX, MSIX, [שם היישום האמיתי: APPInstaller] נפתח עם הבעיה "שגיאה בניתוח חבילת האפליקציה."

ניסיתי לעדכן את המתקין באמצעות שורת הפקודה, עם "winget install 8wekyb3d8bbwe" או "winget install Microsoft.AppInstaller" זה נכשל עם הודעה:Microsoft Windows [Version 10.0.22631.3296] (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. C:\Users\user>winget install 8wekyb3d8bbwe Failed when searching source: msstore An unexpected error occurred while executing the command: 0x8a15005e : The server certificate did not match any of the expected values. No packages were found among the working sources. C:\Users\user>
הוזכר כאן:
https://github.com/microsoft/winget-cli/issues/2879
שיכן שהבעיה היא שהוא לא סומך על אישורים [כלומר, על נטפרי], יש שם גם פתרונות - לא הבנתי מה עושים...אז יש לי כאן 2 בעיות שונות: הבעיה של מתקין חבילה, והבעיה שלא ניתן לשדרג אותו.
עדכון:
לאחר שהקלדתי:
Set-ExecutionPolicy RemoteSigned
ואח"כ
winget settings --enable BypassCertificatePinningForMicrosoftStore
הוא כותב לי שאין שדרוג זמין...
מישהו מצליח לפתוח חבילה כזו בכלל???
ואגב, מישהו יודע כיצד לבטל את השינויים הנ"ל? פשוט לעשות disable? -
עדכון:
לאחר שהקלדתי:
Set-ExecutionPolicy RemoteSigned
ואח"כ
winget settings --enable BypassCertificatePinningForMicrosoftStore
הוא כותב לי שאין שדרוג זמין...
מישהו מצליח לפתוח חבילה כזו בכלל???
ואגב, מישהו יודע כיצד לבטל את השינויים הנ"ל? פשוט לעשות disable?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות