בקשה | מחפש פריצה לPDF של אדובי
-
יש לי אדובי אקרובט PDF
Adobe Acrobat X PRO HEB
ונגמר לו המנוי
זה גירסה שהורדתי מכאן, מאחד המקומות שהעלו פעם..
אם מישהו יכול לעזור לי עם פריצה או התקנה חדשה
אני צריך דווקא בעברית!!
תודה רבה!@יחיאל-1 כתב בבקשה | מחפש פריצה לPDF של אדובי:
יש לי אדובי אקרובט PDF
Adobe Acrobat X PRO HEB
ונגמר לו המנוי
זה גירסה שהורדתי מכאן, מאחד המקומות שהעלו פעם..
אם מישהו יכול לעזור לי עם פריצה או התקנה חדשה
אני צריך דווקא בעברית!!
תודה רבה! -
@יחיאל-1 כתב בבקשה | מחפש פריצה לPDF של אדובי:
יש לי אדובי אקרובט PDF
Adobe Acrobat X PRO HEB
ונגמר לו המנוי
זה גירסה שהורדתי מכאן, מאחד המקומות שהעלו פעם..
אם מישהו יכול לעזור לי עם פריצה או התקנה חדשה
אני צריך דווקא בעברית!!
תודה רבה! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות