עזרה | לא מוצא בביוס את האונקי!!
-
לא מצליח להפעיל בביוס (מחשב לנובו) שהמחשב יעלה את האונקי
כדי להיכנס לדיסק טכנאים
תודה
או מי שיכול להסביר בדיוק איך משנים שיעלה האונקי בביוס של לנובו
תודה -
לא מצליח להפעיל בביוס (מחשב לנובו) שהמחשב יעלה את האונקי
כדי להיכנס לדיסק טכנאים
תודה
או מי שיכול להסביר בדיוק איך משנים שיעלה האונקי בביוס של לנובו
תודה@בן-ציון
אם בתפריט boot אתה לא רואה את האונקי יש לשנות את ההגדרה בביוס שתוצג האפשרות להפעלה דרך usb,אם כשאתה נכנס לתפריט boot אתה רואה את האונקי אבל אתה לא מצליח לעלות דרכו?
אז כנראה שנעולה האפשרות להפעלה המחשב דרך כונן חיצוני ואת זה אפשר לפתוח בביוס ב-Secure bootנ.ב כל זה בהנחה ויש לך מערכת הפעלה כל שהיא שתואמת לביוס (כמו שכבר כתבו לך) והיא צרובה כמו שצריך על האונקי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות