בירור | שינוי גירסת ווינדוס
-
בהמשך לפוסט הזה,
רציתי לדעת מידיעה האם האופציה השלישית לא מאפסת את הווינדוס הקיים ואת כל הקבצים,
ואם מישהו יודע על אופציה להחלפת גרסת הווינדוס ללא ניקוי התוכן,
תודה רבה. -
בהמשך לפוסט הזה,
רציתי לדעת מידיעה האם האופציה השלישית לא מאפסת את הווינדוס הקיים ואת כל הקבצים,
ואם מישהו יודע על אופציה להחלפת גרסת הווינדוס ללא ניקוי התוכן,
תודה רבה. -
@יצחק-קוזניץ
השלישית לא מאפסת כלום, רק משנה מהדורה@Yanky
ואם זה לא עובד ?
הוא מבקש קוד מוצר. -
@Yanky
ואם זה לא עובד ?
הוא מבקש קוד מוצר.@יצחק-קוזניץ בדרך כלל
משנים מהדורה
ואז הוא דורש מפתח מוצר
כי אין רישיון
זה אומר שהצליח -
@יצחק-קוזניץ בדרך כלל
משנים מהדורה
ואז הוא דורש מפתח מוצר
כי אין רישיון
זה אומר שהצליח@A0533057932
לא הוא לא נותן לי לפתוח שולחן עבודה מרוחק,
הוא טוען שיש לי ווינדוס הום.
איזה גרסה לבחור ?

-
@A0533057932
לא הוא לא נותן לי לפתוח שולחן עבודה מרוחק,
הוא טוען שיש לי ווינדוס הום.
איזה גרסה לבחור ?

@יצחק-קוזניץ איזה עוד אופציות יש?
-
@A0533057932
לא הוא לא נותן לי לפתוח שולחן עבודה מרוחק,
הוא טוען שיש לי ווינדוס הום.
איזה גרסה לבחור ?

@יצחק-קוזניץ כמו כן
זה
כבר לא עובד? -
@יצחק-קוזניץ כמו כן
זה
כבר לא עובד?@A0533057932
גם שומר על הנתונים שבמחשב ?
(לא עובד)
אני מתייג את @יוסי-מחשבים, כי ראיתי שהוא נענה פעם בנושא. -
י יצחק קוזניץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
@A0533057932
גם שומר על הנתונים שבמחשב ?
(לא עובד)
אני מתייג את @יוסי-מחשבים, כי ראיתי שהוא נענה פעם בנושא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות