בעיה | נוקיה C2 הרטט הפסיק לעבוד. מישהו יכול לעזור לי בזה?
-
@יוסי-שלום כתב בבעיה | נוקיה C2 הרטט הפסיק לעבוד. מישהו יכול לעזור לי בזה?:
פתאום. יום בהיר
דווקא לא כ"כ בהיר היום
-
קורה...
אפשר לפתוח ולראות (אולי להחליף מנוע)
לא נראה לי שווה את ההשקעה -
@יוסי-שלום תפתח ותנסה לשחק קצת עם המנוע של הרטט.
אולי נתקע שם משהו.
להחליף אפשר אבל זה טלפון שגם ככה שווה כמה עשרות שקלים... -
@יוסי-שלום תפתח ותנסה לשחק קצת עם המנוע של הרטט.
אולי נתקע שם משהו.
להחליף אפשר אבל זה טלפון שגם ככה שווה כמה עשרות שקלים...@cool כתב בבעיה | נוקיה C2 הרטט הפסיק לעבוד. מישהו יכול לעזור לי בזה?:
@יוסי-שלום תפתח ותנסה לשחק קצת עם המנוע של הרטט.
אולי נתקע שם משהו.
להחליף אפשר אבל זה טלפון שגם ככה שווה כמה עשרות שקלים...איפה נמצא המנוע של הרטט?
-
תפתח ותשלח תמונה
-
@cool כתב בבעיה | נוקיה C2 הרטט הפסיק לעבוד. מישהו יכול לעזור לי בזה?:
@יוסי-שלום תפתח ותנסה לשחק קצת עם המנוע של הרטט.
אולי נתקע שם משהו.
להחליף אפשר אבל זה טלפון שגם ככה שווה כמה עשרות שקלים...איפה נמצא המנוע של הרטט?
@יוסי-שלום כתב בבעיה | נוקיה C2 הרטט הפסיק לעבוד. מישהו יכול לעזור לי בזה?:
@cool כתב בבעיה | נוקיה C2 הרטט הפסיק לעבוד. מישהו יכול לעזור לי בזה?:
@יוסי-שלום תפתח ותנסה לשחק קצת עם המנוע של הרטט.
אולי נתקע שם משהו.
להחליף אפשר אבל זה טלפון שגם ככה שווה כמה עשרות שקלים...איפה נמצא המנוע של הרטט?
בתןך הפלאפון, תפרק, ותראה אי אפשר לפספס אותו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות