בירור | מה פשר הודעה של ++DISM
-
הפעלתי שחזור על דיסק שנתן BSOD, ו-++DISM החזיר הודעה זו:

האם הכונה ל-ISO של התקנת וינדוס, והאם אני צריך להשיג בדיוק את הגירסא שבדיסק (19045.4170 PRO WIN10)
ומה פירוש if you need net3.5 - שזה חסר לי, או שזה נחוץ לתכנה עבור התקון
עריכה: כתוב שם 'שגיאה' - מה פירוש -
הפעלתי שחזור על דיסק שנתן BSOD, ו-++DISM החזיר הודעה זו:

האם הכונה ל-ISO של התקנת וינדוס, והאם אני צריך להשיג בדיוק את הגירסא שבדיסק (19045.4170 PRO WIN10)
ומה פירוש if you need net3.5 - שזה חסר לי, או שזה נחוץ לתכנה עבור התקון
עריכה: כתוב שם 'שגיאה' - מה פירוש -
@ידיד אני לא מכיר את התוכנה הזאת, אבל בגדול כתוב בשגיאה שהוא לא מוצא את מקור ההתקנה.
אומר לך משהו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות