בקשה | תוכנה שתדמה לחיצה על F3
-
משתמש בפרוייקט השו"ת ועל מנת לעבור לתוצאה הבאה יש ללחוץ F3 הבעיה שאצלי זה רק בצירוף FN
וזה מעצבן. אני יודע שאפשר לשנות שהברירת מחדל יהיה F3 ולא פונקציה של הגברת האור אבל אני לא רוצה לשנות.
אני מבקש תוכנה שאני אשים אותה בשורת המשימות והיא תדמה לחיצה על F3
עזרת הציבור בבקשה
-
משתמש בפרוייקט השו"ת ועל מנת לעבור לתוצאה הבאה יש ללחוץ F3 הבעיה שאצלי זה רק בצירוף FN
וזה מעצבן. אני יודע שאפשר לשנות שהברירת מחדל יהיה F3 ולא פונקציה של הגברת האור אבל אני לא רוצה לשנות.
אני מבקש תוכנה שאני אשים אותה בשורת המשימות והיא תדמה לחיצה על F3
עזרת הציבור בבקשה
-
משתמש בפרוייקט השו"ת ועל מנת לעבור לתוצאה הבאה יש ללחוץ F3 הבעיה שאצלי זה רק בצירוף FN
וזה מעצבן. אני יודע שאפשר לשנות שהברירת מחדל יהיה F3 ולא פונקציה של הגברת האור אבל אני לא רוצה לשנות.
אני מבקש תוכנה שאני אשים אותה בשורת המשימות והיא תדמה לחיצה על F3
עזרת הציבור בבקשה
@שליטה-מרחוק
בפרוייקט השו"ת ניתן להגדיר קיצורי מקשים אישיים כמעט לכל דבר בתוכנה:

תוכל לבחור קיצור מקשים שונה (תחת: עריכה / אתר את הבא).
ידיעה חשובה, לא צריך קונטרול/שיפט/אלט, ניתן לעשות מקש בודד לקיצור, מומלץ בחום!!! מהיר נוח יעיל שאין כדוגמתו. -
@שליטה-מרחוק
בפרוייקט השו"ת ניתן להגדיר קיצורי מקשים אישיים כמעט לכל דבר בתוכנה:

תוכל לבחור קיצור מקשים שונה (תחת: עריכה / אתר את הבא).
ידיעה חשובה, לא צריך קונטרול/שיפט/אלט, ניתן לעשות מקש בודד לקיצור, מומלץ בחום!!! מהיר נוח יעיל שאין כדוגמתו.@דאנציג כתב בבקשה | תוכנה שתדמה לחיצה על F3:
@שליטה-מרחוק
בפרוייקט השו"ת ניתן להגדיר קיצורי מקשים אישיים כמעט לכל דבר בתוכנה:

תוכל לבחור קיצור מקשים שונה (תחת: עריכה / אתר את הבא).
ידיעה חשובה, לא צריך קונטרול/שיפט/אלט, ניתן לעשות מקש בודד לקיצור, מומלץ בחום!!! מהיר נוח יעיל שאין כדוגמתו.עובד מצוין, עזרת לי מאד!!
-
משתמש בפרוייקט השו"ת ועל מנת לעבור לתוצאה הבאה יש ללחוץ F3 הבעיה שאצלי זה רק בצירוף FN
וזה מעצבן. אני יודע שאפשר לשנות שהברירת מחדל יהיה F3 ולא פונקציה של הגברת האור אבל אני לא רוצה לשנות.
אני מבקש תוכנה שאני אשים אותה בשורת המשימות והיא תדמה לחיצה על F3
עזרת הציבור בבקשה
@שליטה-מרחוק כתב בבקשה | תוכנה שתדמה לחיצה על F3:
משתמש בפרוייקט השו"ת ועל מנת לעבור לתוצאה הבאה יש ללחוץ F3 הבעיה שאצלי זה רק בצירוף FN
וזה מעצבן. אני יודע שאפשר לשנות שהברירת מחדל יהיה F3 ולא פונקציה של הגברת האור אבל אני לא רוצה לשנות.
אני מבקש תוכנה שאני אשים אותה בשורת המשימות והיא תדמה לחיצה על F3
עזרת הציבור בבקשה
הפתרון של @דאנציג הכי טוב
יש גם את זה (בעצם זה לא עובד כי הוא יוצא מתוכנת הפרוייקט השו"ת ועובר לתוכנה של הלחיצה אז הלחיצה היא לא בתוך תוכנת הפרוייקט. בכל זאת אני מעלה אולי יהיה למישהו תועלת אחרי שכבר טרחתי...)
F3.exe -
@שליטה-מרחוק כתב בבקשה | תוכנה שתדמה לחיצה על F3:
משתמש בפרוייקט השו"ת ועל מנת לעבור לתוצאה הבאה יש ללחוץ F3 הבעיה שאצלי זה רק בצירוף FN
וזה מעצבן. אני יודע שאפשר לשנות שהברירת מחדל יהיה F3 ולא פונקציה של הגברת האור אבל אני לא רוצה לשנות.
אני מבקש תוכנה שאני אשים אותה בשורת המשימות והיא תדמה לחיצה על F3
עזרת הציבור בבקשה
הפתרון של @דאנציג הכי טוב
יש גם את זה (בעצם זה לא עובד כי הוא יוצא מתוכנת הפרוייקט השו"ת ועובר לתוכנה של הלחיצה אז הלחיצה היא לא בתוך תוכנת הפרוייקט. בכל זאת אני מעלה אולי יהיה למישהו תועלת אחרי שכבר טרחתי...)
F3.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות