בעיה | מכשיר N6000 שמיועד לסוכרת , הבלוטוס נתקע כל הזמן ותוקע את פעילות האפליקציות
-
שלום וברכה
רוצה עזרה בקשר למכשיר N6000
המכשיר מיועד לאפליקציות סוכרת (לופ אנדרואיד APS, ודקסקום) ומשתמש בבלוטוס' כדי להתחבר למכשירי הסוכרת.
עבד טוב כשבועיים, ולפתע התחילו הבעיות
היה הרבה ניתוקים באפליקציה של APS שהוא לא הצליח להתחבר למכשיר שלו
ואח"כ התחיל בעיות גם בדקסקום שלא התחבר למכשיר שלו
הפתרונות החלקיים שאנו מנסים הם לנתק את הבלוטוס, להמתין כמה שניות ולהחזיר או לסגור את כל האפליקציות הפתוחות ולפתוח מחדש, או לעשות למכשיר הפעלה מחדש.
הבעיה כי זה דבר שדורש תשומת לב לא רגילה כי המכשיר משמש כמד רציף למצב סוכרת בגוף כולל בשבתות, ואז צריך כל הזמן ללחוץ ולבדוק...
עשינו שלא יהיה אופטימזציה של הסוללה ולא של האפליקציות הנ"ל , ועדיין לא הועיל.מה לדעתכם הפיתרון היעיל???
-
שלום וברכה
רוצה עזרה בקשר למכשיר N6000
המכשיר מיועד לאפליקציות סוכרת (לופ אנדרואיד APS, ודקסקום) ומשתמש בבלוטוס' כדי להתחבר למכשירי הסוכרת.
עבד טוב כשבועיים, ולפתע התחילו הבעיות
היה הרבה ניתוקים באפליקציה של APS שהוא לא הצליח להתחבר למכשיר שלו
ואח"כ התחיל בעיות גם בדקסקום שלא התחבר למכשיר שלו
הפתרונות החלקיים שאנו מנסים הם לנתק את הבלוטוס, להמתין כמה שניות ולהחזיר או לסגור את כל האפליקציות הפתוחות ולפתוח מחדש, או לעשות למכשיר הפעלה מחדש.
הבעיה כי זה דבר שדורש תשומת לב לא רגילה כי המכשיר משמש כמד רציף למצב סוכרת בגוף כולל בשבתות, ואז צריך כל הזמן ללחוץ ולבדוק...
עשינו שלא יהיה אופטימזציה של הסוללה ולא של האפליקציות הנ"ל , ועדיין לא הועיל.מה לדעתכם הפיתרון היעיל???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות