בירור | חיבור מסך איכותי למחשב נייד
-
אם אני מחבר מסך איכותי של OLED 120HZ למחשב נייד שהוא עם IPS ו60HZ האם המסך החיצוני ישדר את מה שיש למחשב או שהוא ישדר את האיכות שלו? @A0533057932 @יהודה-12
וא''כ באיזה חיבור מחברים אותו? -
@אלי-כ-0 בעיקרון על פי רוב מחברים באמצעות כבל hdmi, צריך לבדוק שיש לזה חיבור גם בנייד וגם במסך. בקשר לשאר הדברים ששאלת עליהם, אין לי מושג.
-
אם אני מחבר מסך איכותי של OLED 120HZ למחשב נייד שהוא עם IPS ו60HZ האם המסך החיצוני ישדר את מה שיש למחשב או שהוא ישדר את האיכות שלו? @A0533057932 @יהודה-12
וא''כ באיזה חיבור מחברים אותו? -
@ישראל-142
לא הבנתי. אתה מתכוין שהמחשב צריך להיות תומך? -
@ישראל-142
לא הבנתי. אתה מתכוין שהמחשב צריך להיות תומך? -
@אלי-כ-0
בגדול כן, אבל לייתר דיוק הכרטיס גרפי צריך לתמוך,
מצד האיכות לא אמור להיות בעייה, אולי הקצב ריענון פחות נתמך, אבל גם לא נראה ליאיזה כרטיס מסך יש לך?
@ישראל-142 כתב בבירור | חיבור מסך איכותי למחשב נייד:
איזה כרטיס מסך יש לך?
יש את המובנה של אינטל 620
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות