עזרה | פרצו לי לקו טלפון מה אני עושה???
-
תודה לכל המסייעים הכל הסתדר ב"ה

מה שהכי מוזר לי שבאותו רמה שזה התחיל ככה זה נגמר וב"ה כבר אין טלפונים
כנראה כבר לא נשאר למי להתקשר
מה שנשאר זה התיק במשטרה...


@bbn נקווה שאני לא יקבל בסוף

... -
תודה לכל המסייעים הכל הסתדר ב"ה

מה שהכי מוזר לי שבאותו רמה שזה התחיל ככה זה נגמר וב"ה כבר אין טלפונים
כנראה כבר לא נשאר למי להתקשר
מה שנשאר זה התיק במשטרה...


@bbn נקווה שאני לא יקבל בסוף

...@אביעד אמר בפרצו לי לקו טלפון מה אני עושה???:
תודה לכל המסייעים הכל הסתדר ב"ה

מה שהכי מוזר לי שבאותו רמה שזה התחיל ככה זה נגמר וב"ה כבר אין טלפונים
כנראה כבר לא נשאר למי להתקשר
מה שנשאר זה התיק במשטרה...


@bbn נקווה שאני לא יקבל בסוף

...ממש ממש ממש ממש מסקרן אתה חייב להגיד בסוף מה קרה. יכול להיות שפירסמו את המספר שלך באיזה קבוצות ווצאפ או טלגרם וכדומה ואמרו להתקשר ולהגיד מה רצית וכו. בכל אופן אם זה הרבה אנשים כמו שהמשטרה אמרה אז בטוח הם יטפלו בנושא.
-
פרצו לי לקו טלפון (אני כל הזמן מקבל טלפונים מאנשים שטוענים שאני התקשרתי אליהם) במשך השלוש שעות האחרונות
וזה הגיע ללמעלה מ300 שיחות (!)
מה לעשות? -
פוסט זה נמחק!
-
פרצו לי לקו טלפון (אני כל הזמן מקבל טלפונים מאנשים שטוענים שאני התקשרתי אליהם) במשך השלוש שעות האחרונות
וזה הגיע ללמעלה מ300 שיחות (!)
מה לעשות? -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות