עזרה | פרצו לי לקו טלפון מה אני עושה???
-
@shloimy אמר בפרצו לי לקו טלפון מה אני עושה???:
@אביעד זה נראה יותר שמתקשרים ממספר והנמען רואה כאילו אתה התקשרת (בעבר היה את האפשרות הזאת בימות המשיח)
דיברו על זה פה
https://mitmachim.top/topic/6745/חיוג-ממספר-של-מישהו-אחר
אולי זה באמת מישהו שמנסה לעבוד עליך ועושה כאילו אתה מתקשר לאנשים@bbn אמר בפרצו לי לקו טלפון מה אני עושה???:
@shloimy אמר בפרצו לי לקו טלפון מה אני עושה???:
@אביעד זה נראה יותר שמתקשרים ממספר והנמען רואה כאילו אתה התקשרת (בעבר היה את האפשרות הזאת בימות המשיח)
דיברו על זה פה
https://mitmachim.top/topic/6745/חיוג-ממספר-של-מישהו-אחר
אולי זה באמת מישהו שמנסה לעבוד עליך ועושה כאילו אתה מתקשר לאנשיםנראה לי שזה לא יכול להיות אחרי כל השיחות האלה תוך כזה זמן קצר יחסית לכמות השיחות (שיחה בממוצע כל 12 שניות (!))
-
הגיוני שמישהו מתקשר אליך פשוט מכמויות של מספרים דרך השיטה ההיא
לדעתי תכבה את הפלאפון עד מחר בבוקר ובבוקר תדליק ותבדוק מה איתו -
הגיוני שמישהו מתקשר אליך פשוט מכמויות של מספרים דרך השיטה ההיא
לדעתי תכבה את הפלאפון עד מחר בבוקר ובבוקר תדליק ותבדוק מה איתו -
@אביעד תנסה לענות לאחד מהם או כמה
-




אתם חושבים שזה בדיחה אני יסביר אני עונה לאנשים והם אומרים לי שקיבלו צילצולים ממני ויש לי כאיזה 2000 הודעות(!) ששואלים אותי מה אני רוצה מאנשים שאת רובם אני לא מכיר -סליחה את כולם, זה לא נראה לי איזה תוכנה -
-
@אביעד אם זה כך
אתה אומר שהחלפתה מספר
לא תמיד זה קורה באותו רגע , לפעמים לוקח לזה כמה זמן
כך אני מכיר שעושים ניוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות