שאלה | שינוי imei לנוקיה 215 +חתימה?
-
מישהו פה יכול לעשות את זה?
נ.ב למי שלא מבין מזה ומענין אותו
בנוקיה 215/225 הimei של סים אחד חתום כלומר שאם משנים אותו החתימה כבר לא מתאימה והפלאפון לא קולט שום סים(גם את סים 2)
וגם אם מחזירם אח"כ את הimei המקורי הפלאפון עדיין לא עובד
אמור להיות איזה תוכנה בתשלום שיכולה לחתום בחזרה את הimei -
מישהו פה יכול לעשות את זה?
נ.ב למי שלא מבין מזה ומענין אותו
בנוקיה 215/225 הimei של סים אחד חתום כלומר שאם משנים אותו החתימה כבר לא מתאימה והפלאפון לא קולט שום סים(גם את סים 2)
וגם אם מחזירם אח"כ את הimei המקורי הפלאפון עדיין לא עובד
אמור להיות איזה תוכנה בתשלום שיכולה לחתום בחזרה את הimei
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות