בעיה | יש מישהו שמבין טוב בתחום שיכול לעזור מרחוק לחבר מדפסת של קנון? (דחוף)
-
@ברי-קלמנוביץ
ניסית עם דרייברים?@דאנציג ברור הדרייבר כבר מותקן.
ליתר בטחון אני מנסה שוב עם הקישור שהבאת. -
@דאנציג ברור הדרייבר כבר מותקן.
ליתר בטחון אני מנסה שוב עם הקישור שהבאת. -
@ברי-קלמנוביץ
תבדוק שלב אחרי שלב.
המדפסת צריכה להיות מחוברת בשעה שאתה מתקין את הדרייבר, ולאחר ההתקנה אם זה לא מזהה לך לבד, תבדוק בהוספת מדפסת.
אם לא מתחבר תכתוב / תצלם את השגיאה.@דאנציג את הראשון בחרתי ולא הצלחתי. מה לבחור?

-
@דאנציג את הראשון בחרתי ולא הצלחתי. מה לבחור?

-
@ברי-קלמנוביץ
לכאורה האפשרות האחרונה, אבל אני צריך לזוז, אולי @Yanky יתחבר אליך מרחוק...@Yanky סליחה שאני מתייג, פשוט אני רואה שאתה צופה בפוסט... כל הכבוד לך על העזרה הנדיבה בכמויות גדולות - כל הזכויות שמורות - לעולם הבא!!!
-
@דאנציג @ברי-קלמנוביץ
בשמחה@Yanky עם איזה תוכנה אתה רוצה לעבוד? נראה לי שהתקדמתי שלב
-
@Yanky עם איזה תוכנה אתה רוצה לעבוד? נראה לי שהתקדמתי שלב
-
@Yanky עם איזה תוכנה אתה רוצה לעבוד? נראה לי שהתקדמתי שלב
מה לבחור פה?

-
אני מנסה כבר כמה שעות לריק לחבר מדפסת של קנון דגם i-SENSYS LBP6030 או שהדגם הוא F166400 זה מאד דחוף ואשמח לעזרת המקצוענים. תודה
@ברי-קלמנוביץ הסדרת?
אם לא פרט בבקשה מה כבר עשית ברמת החומרה והתוכנה. -
@ברי-קלמנוביץ הסדרת?
אם לא פרט בבקשה מה כבר עשית ברמת החומרה והתוכנה.@a-y-f כן, הסתדרתי. תודה לכל האנשים המדהימים שיש בפורום שמקדישים מזמנם לעזור לצורכי הפרט והכלל. אין כמוכם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות