בעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03'
-
@עויזר כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
מישהו נוסף?
אני חושב שאם @THMHE אמר את מה שהוא אמר, אז לכאורה אין פתרון אחר חוץ מלאפס...
-
@עויזר כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
'איפוס' מוחק את האנשי קשר?
איפוס מוחק את כל תוכן הטלפון
אתה מקבל אותו כמו חדש מהחנות
שום נתונים לא נשארים@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@עויזר כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
'איפוס' מוחק את האנשי קשר?
איפוס מוחק את כל תוכן הטלפון
אתה מקבל אותו כמו חדש מהחנות
שום נתונים לא נשאריםאבל אפשר לגבות את הdata, לא?
-
@עויזר לא זוכר איך קוראים לזה
תעלה צילו"מ מההגדרות@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אבל אפשר לגבות את הdata, לא?
אולי, לא מבין בגיבויים..
-
@עויזר לא זוכר איך קוראים לזה
תעלה צילו"מ מההגדרות@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אבל אפשר לגבות את הdata, לא?
אולי, לא מבין בגיבויים..
@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אולי, לא מבין בגיבויים..
יש אפשרות אם יש לו רוט...
@עויזר יש לך רוט לפלאפון? -
@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אולי, לא מבין בגיבויים..
יש אפשרות אם יש לו רוט...
@עויזר יש לך רוט לפלאפון?@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אולי, לא מבין בגיבויים..
יש אפשרות אם יש לו רוט...
@עויזר יש לך רוט לפלאפון?אין לי מושג מה זה רוט...
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אולי, לא מבין בגיבויים..
יש אפשרות אם יש לו רוט...
@עויזר יש לך רוט לפלאפון?אין לי מושג מה זה רוט...
@עויזר כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אולי, לא מבין בגיבויים..
יש אפשרות אם יש לו רוט...
@עויזר יש לך רוט לפלאפון?אין לי מושג מה זה רוט...
-
@עויזר כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@THMHE כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
אולי, לא מבין בגיבויים..
יש אפשרות אם יש לו רוט...
@עויזר יש לך רוט לפלאפון?אין לי מושג מה זה רוט...
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | 'סמסונג יאנג' - כשפותחים את מסך החיוג מיד מופיע '03':
@עויזר אני מאמין שאתה רוצה לגבות את התוכן של המכשיר, אז קודם תעשה רוט ואח"כ נדבר...
אני ספציפית לא גיביתי, אבל יש לי חבר שמבין בזה, ואני מאמין שיש פה בפורום מלא מומחים לזה!
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות