בעיה | עכבר לא עובד במחשב נייד
-
הבן שלי לחץ לי על המקלדת במחשב נייד והעכבר לא עובד, הוצאתי את הצ'יפ וחיברתי, סגרתי את המחשב ועדיין לא עוזר, את המסך מגע ניטרלתי בעבר, אשמח לעזרה.
-
@קטוצ-קע כתב בבעיה | עכבר לא עובד במחשב נייד:
לחץ לי על המקלדת
איפו הוא לחץ יש מחשבים שיש כפתור שמבטל את העכבר (למעלה f )
-
הבן שלי לחץ לי על המקלדת במחשב נייד והעכבר לא עובד, הוצאתי את הצ'יפ וחיברתי, סגרתי את המחשב ועדיין לא עוזר, את המסך מגע ניטרלתי בעבר, אשמח לעזרה.
-
@קטוצ-קע כתב בבעיה | עכבר לא עובד במחשב נייד:
סגרתי את המחשב ועדיין לא עוזר
מה אתה מתכוון סגרתי? לחצת גם על "הפעלה מחדש" כי סתם לסגור לא אמור לעזור
@ישראל-142 הסתדר, לחצתי על אחד ממקשי ה- F הוצאתי את הבטריה של העכבר וחזר לעבוד,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות