באג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה
-
@רפאל-vnkl
זה נראה שהסוללה לא תקינה, אבל כדי לוודא את זה יש אפשרות להפעיל Diagnostics לפני שהווינדוס עולה, מייד שמדליקים את המחשב צריך ללחוץ על אחד מלחצני הפונקציות (F1-F12) ולבחר Diagnostics@ישראל-142 אוקי, נכנסתי ל Diagnostics, מה הלאה? איך אני פותר משם את הבעיה הזאת?
-
@ישראל-142 אוקי, נכנסתי ל Diagnostics, מה הלאה? איך אני פותר משם את הבעיה הזאת?
-
יש לי מחשב נייד Dell inspiron 5379,
וכשיש לו 100 אחוז סוללה ואז אני מנתק אותו מהחשמל, 93% מתבזבזים תוך חמש דקות, וזה נמצא איזה שעה וחצי על 7%...
ואז זה מפעיל חיסכון בסוללה לא בזמן (נכון, אפשר להגדיר שלא יפעיל, אבל אז כשיגמר באמת הוא לא יתריע...) וגם שם סימן של X בסימן של הסוללה, ומפריע לי מאוד בעין...
מישהו ידוע מה עושים עם זה?
תודה רבה!@רפאל-vnkl יש תוכנה סרגל סוללה והיא מציגה את בלאי הסוללה (אם יש) פועלת עד ווינדוס 11 (אא"כ הותקן StartAllBack)
-
@רפאל-vnkl יש תוכנה סרגל סוללה והיא מציגה את בלאי הסוללה (אם יש) פועלת עד ווינדוס 11 (אא"כ הותקן StartAllBack)
@יוסי-מחשבים אוקי התקנתי. איפה נמצאת האפליקציה?
-
@יוסי-מחשבים אוקי התקנתי. איפה נמצאת האפליקציה?
@רפאל-vnkl כתב בבאג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה:
@יוסי-מחשבים אוקי התקנתי. איפה נמצאת האפליקציה?
זה אמור להתווסף לשורת המשימות, אם לא תפעיל את זה:
הפעלה.bat
עברית:
עברית.exe
העברת העכבר על מצג הסוללה תציג שורה של "בלאי סוללה" -
@רפאל-vnkl כתב בבאג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה:
@יוסי-מחשבים אוקי התקנתי. איפה נמצאת האפליקציה?
זה אמור להתווסף לשורת המשימות, אם לא תפעיל את זה:
הפעלה.bat
עברית:
עברית.exe
העברת העכבר על מצג הסוללה תציג שורה של "בלאי סוללה"@יוסי-מחשבים זה לא עובד (ווינדוס 11)
-
@דוד-משה-1 הסינון חוסם את ההפעלה שלה. @יוסי-מחשבים איך אני מסיר את התוכנה הזאת?
-
@דוד-משה-1 הסינון חוסם את ההפעלה שלה. @יוסי-מחשבים איך אני מסיר את התוכנה הזאת?
@רפאל-vnkl כתב בבאג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה:
הסינון חוסם את ההפעלה שלה.
אם אתה בנטפרי אצלי הוא לא חוסם
-
@רפאל-vnkl יש תוכנה סרגל סוללה והיא מציגה את בלאי הסוללה (אם יש) פועלת עד ווינדוס 11 (אא"כ הותקן StartAllBack)
@יוסי-מחשבים כתב בבאג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה:
@רפאל-vnkl יש תוכנה סרגל סוללה והיא מציגה את בלאי הסוללה (אם יש) פועלת עד ווינדוס 11 (אא"כ הותקן StartAllBack)
יש תוכנה [שלענ"ד] יותר נוחה.
https://www.microsoft.com/store/productId/9PCKT2B7DZMW?ocid=pdpshare -
@יוסי-מחשבים זה לא עובד (ווינדוס 11)
@רפאל-vnkl כתב בבאג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה:
@יוסי-מחשבים זה לא עובד (ווינדוס 11)
כפי שכתבתי אם תתקין SrartAllBack זה יעבוד
-
@דוד-משה-1 הסינון חוסם את ההפעלה שלה. @יוסי-מחשבים איך אני מסיר את התוכנה הזאת?
@רפאל-vnkl כתב בבאג | המחשב לא קורא נכון את אחוזי הסוללה:
@דוד-משה-1 הסינון חוסם את ההפעלה שלה. @יוסי-מחשבים איך אני מסיר את התוכנה הזאת?
כמו שמסירים כל תוכנה:
C:\Program Files\BatteryBar\Uninstall.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות