בירור | שלום אניח רוצה לשים בc2 ישומים
-
@יהודה-מאיר-ביטון
יש לו כניסה למחשב?@עזיז כן
-
@יהודה-מאיר-ביטון
רגע ואתה יכול לשלוח לו קבצים בבלוטוס?
כי א"כ אתה יכול לשלוח מהמחשב מה שאתה רוצה -
@יהודה-מאיר-ביטון
רגע ואתה יכול לשלוח לו קבצים בבלוטוס?
כי א"כ אתה יכול לשלוח מהמחשב מה שאתה רוצה@עזיז כן
-
@יהודה-מאיר-ביטון
אז תשלח לו בבלוטוס מהמחשב -
@יהודה-מאיר-ביטון
אז תשלח לו בבלוטוס מהמחשב@עזיז אני רוצה שזה יהיה בתפריט
-
@עזיז אני רוצה שזה יהיה בתפריט
@יהודה-מאיר-ביטון
בשביל זה אתה צריך לעשות תפריט וזה תהליך ארוך -
@יהודה-מאיר-ביטון
בשביל זה אתה צריך לעשות תפריט וזה תהליך ארוך@עזיז איך עושים את
זה -
@עזיז איך עושים את
זה -
@עזיז זה עזר לי כי אן לי את התוכנה
-
@עזיז זה עזר לי כי אן לי את התוכנה
@יהודה-מאיר-ביטון כתב בבירור | שלום אניח רוצה לשים בc2 ישומים:
@עזיז זה עזר לי כי אן לי את התוכנה
סליחה?
אתה מדבר בקודים
מה הבעיה אתה לא מצליח להוריד את התוכנה ?! תפרט!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות