בעיה | בעיה בלחיצה על צד ימין של העכבר
-
@a-y-f @פרוזי ניסיתי על קובץ וורד על קובץ תמונה על סרטון על הכל הוא כותב לי אותו שגיאה
לא שיחקתי עם ההגדרות
-
אני לא מבין בזה כלום
אבל חבר סיפר לי מסיח לפי תומו שהעכבר בלחצן הימני בקבצי PDF תקע לו את המחשב, לאחר בדיקה התברר לו שיש איזה עדכון ב EDGE שגרם לבאג (אולי הוא פותח קבצי PDF עם EDGE.
למעשה הוא מצא סקריפט שבודק מה משפיע לחיצה על הלחצן הימני ונטרל שם משהו והכל עובד טוביתכן בלי קשר שצריך לעדכן דרייברים, או שעדכון מסוים דפק משהו...
בהצלחה
-
אני לא מבין בזה כלום
אבל חבר סיפר לי מסיח לפי תומו שהעכבר בלחצן הימני בקבצי PDF תקע לו את המחשב, לאחר בדיקה התברר לו שיש איזה עדכון ב EDGE שגרם לבאג (אולי הוא פותח קבצי PDF עם EDGE.
למעשה הוא מצא סקריפט שבודק מה משפיע לחיצה על הלחצן הימני ונטרל שם משהו והכל עובד טוביתכן בלי קשר שצריך לעדכן דרייברים, או שעדכון מסוים דפק משהו...
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות