בקשה | תוכנה להקלטת מסך
-
@יוסף-בן-חיים מהנסיון שלי אחרי הרבה תהיות אחרי תוכנות ואחרי הרבה הסרטות מסך בכל מיני תחומים התוכנה הזו הטובה ביותר :
https://www.freescreenrecording.com/@a-y-f שלום ידידי. הורדתי את התוכנה, הבעיה שבזמן ההקלטה זה מקליט גם את הצלילים החיצוניים בחדר. האם ידוע לך איך ואם אפשר להגדיר שזה יקליט רק את מה ששומעים דרך המחשב?
-
@a-y-f שלום ידידי. הורדתי את התוכנה, הבעיה שבזמן ההקלטה זה מקליט גם את הצלילים החיצוניים בחדר. האם ידוע לך איך ואם אפשר להגדיר שזה יקליט רק את מה ששומעים דרך המחשב?
@יוסף-בן-חיים בwindows 11 יש את כלי חיתוך
-
@יוסף-בן-חיים בwindows 11 יש את כלי חיתוך
@10110000 נכון, לא הבנתי מה זה עונה על שאלתי.
-
@10110000 נכון, לא הבנתי מה זה עונה על שאלתי.
-
@10110000 איך מגיעים לזה? כך זה נראה אצלי:

-
@10110000 איך מגיעים לזה? כך זה נראה אצלי:

@יוסף-בן-חיים
תחפש בהתחל "כלי החיתוך", תראה שם אפשרות לצילום מסך, ואפשרות להסרטתו. -
@10110000 איך מגיעים לזה? כך זה נראה אצלי:

@יוסף-בן-חיים
קיצור מקשים
משמאל לימין
shift+s+חלונות -
@יוסף-בן-חיים
קיצור מקשים
משמאל לימין
shift+s+חלונות@למה-מה-קרה זה צילומסך רגיל
הסרטת מסך זה win+alt+r
הפסקת ההסרטה זה win+g ואז נפתח בצד שמאל למעלה חלונית קטנה ושם עוצרים את ההסרטה
מומלץ לעשות כמה טסטים על יבש...
מקווה שהייתי מובן, אם לא אני אעלה צילומסך -
@למה-מה-קרה זה צילומסך רגיל
הסרטת מסך זה win+alt+r
הפסקת ההסרטה זה win+g ואז נפתח בצד שמאל למעלה חלונית קטנה ושם עוצרים את ההסרטה
מומלץ לעשות כמה טסטים על יבש...
מקווה שהייתי מובן, אם לא אני אעלה צילומסך -
@אבאלה
אבאלה אתה מדבר על ווינדוס 10 ואנחנו מדברים על 11@למה-מה-קרה גם ב11 ניתן להשתמש עם win+alt+r/win+g אבל זה פחות נוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
