באג | אפליקציית מי
-
@אליפ למה אתה חושב שהיא לא נתמכת?
@שניאור-שמח כי יש לי וניביסיתי בשתי מכשירים וזה לא עובד
-
@שניאור-שמח כי יש לי וניביסיתי בשתי מכשירים וזה לא עובד
@אליפ אצלי זה עובד
-
@אליפ אצלי זה עובד
@שניאור-שמח ממש מוזר שאני פותח את האפליקציה המסך נהיה לבן
מה אפשר לעשות? -
@שניאור-שמח ממש מוזר שאני פותח את האפליקציה המסך נהיה לבן
מה אפשר לעשות? -
@אליפ לנסות להתקין גרסה שונה (נגיד גרסה יותר ישנה) של האפליקציה, יש פעמים שגרסה מסויימת של אפליקיצייה לא עובד על מכשיר מסויים אז פשוט מחפשים את האפליקציה בגרסה אחרת ומתקינים
-
@אליפ אז אתה צריך קובץ apk (קובץ התקנה) של האפליקציה בגרסה אחרת, כרגע אין לי כח לחפש אבל תעשה חיפוש אולי יש בפורום אם לא תמצא תחפש בגוגל תמצא תוך שניות, תחפש me apk
-
@אליפ אז אתה צריך קובץ apk (קובץ התקנה) של האפליקציה בגרסה אחרת, כרגע אין לי כח לחפש אבל תעשה חיפוש אולי יש בפורום אם לא תמצא תחפש בגוגל תמצא תוך שניות, תחפש me apk
-
@אליפ אני עכשיו מעלה לך לדרייב את הגרסה שיש לי וזה עובד..
-
@אליפ אני עכשיו מעלה לך לדרייב את הגרסה שיש לי וזה עובד..
@שניאור-שמח
תוריד את הכוכביות (****) שבאמצע הקישור..
https://drive.go*****ogle.com/file/d/1-XQcqCouQrHzsHDEcMAr2foFhXALgXus/view?usp=drivesdk -
@שניאור-שמח
תוריד את הכוכביות (****) שבאמצע הקישור..
https://drive.go*****ogle.com/file/d/1-XQcqCouQrHzsHDEcMAr2foFhXALgXus/view?usp=drivesdk@שניאור-שמח לא מצליח להוריד
-
@שניאור-שמח לא מצליח להוריד
@אליפ הורדת כוכביות?
-
@אליפ הורדת כוכביות?
@שניאור-שמח לא מצליח להוריד את הכוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות