בקשת מידע | הWSA הולך להתבטל?
-
@לומדעס אבל עדיין אין זסיבה שתגרום למתכנתים בגיטהאב להפסיק לעדכן ולהפיץ את זה, לא?
זו בשורה ממש עצובה, אני מנסה למצוא נחמה... -
@EBA כתב בבקשת מידע | הWSA הולך להתבטל?:
@לומדעס אבל עדיין אין זסיבה שתגרום למתכנתים בגיטהאב להפסיק לעדכן ולהפיץ את זה, לא?
זו בשורה ממש עצובה, אני מנסה למצוא נחמה...מה יהיה להם לעדכן אם המקור לא שולח עדכונים ?
-
@לומדעס יעדכנו לבד...
לא צריך עדכונים, העיקר שיעבוד. [עד שהאפליקציות יפסיקו לתמוך באנדרואיד 13.2 ייקח זמן...] -
@לומדעס באמת כבר חודש פלוס שלא יצא שום עדכון.
@A0533057932 שמעת משהו בנושא?@EBA כתב בבקשת מידע | הWSA הולך להתבטל?:
באמת כבר חודש פלוס שלא יצא שום עדכון.
לא רק של יצא עדכון, אלא שנראה שהמתכנתים בגיטהאב [שהם לא עושים זאת בחינם... מיקרוסופט פשוט עשו את זה שם...] הפסיקו לתייג את הבאגים החדשים. הכל שם לא מתוייג.
בקיצור, לא תהיה שום תכונה חדשה, אין סיכוי לבלוטוס באנדרואיד... חבל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות