בקשה | איך הופכים אפליקציה לתוסף שעובד ברקע?
-
יש לי אפליקציה שאני רוצה שהיא תעבוד ברקע כתוספן איך אני יכול לעשות את זה תודה רבה לאלופים מראש
-
יש לי אפליקציה שאני רוצה שהיא תעבוד ברקע כתוספן איך אני יכול לעשות את זה תודה רבה לאלופים מראש
-
@123456789101112 מה אתה מתכוון שתפעל ברקע שלא יראו את הסמל של האפליקציה אם כן אתה צריך לערוך את המניפסט של האפליקציה
@זונדל כן זה מה שאני רוצה יש לך מושג פחות או יותר מה אני אמור לשנות שם?
-
@זונדל כן זה מה שאני רוצה יש לך מושג פחות או יותר מה אני אמור לשנות שם?
@123456789101112
https://mitmachim.top/post/313334
זה של @zalmensmok האגדי.
תקרא היטב את הפוסט שלא יהיו טעויות.
המדריך מיועד להעלים את הסמל של האפליקציה ממסך הבית, זה הדבר היחיד שהוא עושה.
אני לא בטוח שלזה התכוונת, שכתבת:שהיא תעבוד ברקע
אבל אם @ זונדל הבין אותך נכון, אז זה בשבילך.
-
@123456789101112
https://mitmachim.top/post/313334
זה של @zalmensmok האגדי.
תקרא היטב את הפוסט שלא יהיו טעויות.
המדריך מיועד להעלים את הסמל של האפליקציה ממסך הבית, זה הדבר היחיד שהוא עושה.
אני לא בטוח שלזה התכוונת, שכתבת:שהיא תעבוד ברקע
אבל אם @ זונדל הבין אותך נכון, אז זה בשבילך.
@אזולאי תודה רבה לזה התכוונתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות